🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20708.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

لنوو Legion Phone Duel معرفی شد؛ طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی

انتظارها به پایان رسید و لنوو از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. لنوو Legion Phone Duel به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شده و طراحی منحصر به فردی دارد. گوشی‌های مخصوص بازی از طراحی ...

انتظارها به پایان رسید و لنوو از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. لنوو Legion Phone Duel به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شده و طراحی منحصر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - به فردی دارد.

گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - مخصوص بازی از طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بهره می‌برند و در گذشته شاهد چنین موضوعی در گوشی‌هایی مانند شیائومی بلک شارک ۳ یا نوبیا رد مجیک 5G‌ بودیم. با این وجود، اولین گوشی گیمینگ لنوو طراحی تقریبا متفاوتی با آنچه تا به امروز دیده‌ایم، دارد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی

دوربین سلفی این گوشی هوشمند به صورت پاپ آپ طراحی شده، با این حال برخلاف سایر محصولات که این دوربین در بالای نمایشگر آن‌ها - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - به چشم می‌خورد، این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی روی فریم لنوو Legion Phone Duel قرار گرفته است. این سبک طراحی باعث شده که نمایشگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - ۶.۶ اینچی ۱۴۴ هرتزی AMOLED آن فاقد حفره یا بریدگی باشد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی

دوربین اصلی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - این گوشی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - هوشمند نیز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - در مرکز پنل پشتی قرار گرفته است. این دوربین شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی به همراه ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه از دو پورت USB-C بهره می‌برد که یکی از آن‌ها روی فریم قرار دارد و می‌توان توسط آن‌ها باتری دوگانه با مجموع ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - ساعتی را شارژ کرد. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند که توسط آن می‌توان دو - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - باتری را در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - مدت زمان ۳۰ دقیقه کاملا شارژ کرد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی

لنوو Legion Phone Duel از دکمه‌های اولتراسونیک، دو موتور ویبره، چراغ‌های RGB با امکان برنامه‌ریزی و ژیروسکوپ پیشرفته بهره می‌برد. لنوو برای کاهش دمای این گوشی هوشمند خود از سیستم خنک‌کننده مایع به همراه لوله مسی استفاده کرده است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی

این گوشی هوشمند را می‌توان با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم سفارش داد و لنوو آن را به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز کرده است. سیستم صوتی این دستگاه توسط «Dirac» تنظیم شده که کیفیت بالایی دارد. علاوه بر اسپیکر پرقدرت، این گوشی هوشمند از ۴ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - میکروفن نیز بهره می‌برد.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت و شبکه 5G‌ اشاره - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - کرد. این گوشی هوشمند برخلاف پرچمداران سامسونگ قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 8K نیست. لنوو Legion - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فراهان استان مرکزی - Phone Duel اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار چین و برخی کشورهای آسیایی خواهد شد و کاربران در آمریکای شمالی قادر به خرید آن نخواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone