🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17878.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بزرگترین هارد درایو دنیا با رمزنگاری سطح سخت افزار معرفی شد

«Apricorn» از درایو ۱۸ ترابایتی «Aegis Padlock DT FIPS» رونمایی کرده که بزرگترین هارد دیسک اکسترنال دنیا با رمزنگاری سطح سخت افزار و قابلیت‌های امنیتی متعدد است. از هارد دیسک‌های اکسترنال معمولا به عنوان حافظه قابل ...

«Apricorn» - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - از درایو ۱۸ ترابایتی «Aegis Padlock DT FIPS» رونمایی کرده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - که بزرگترین هارد دیسک اکسترنال دنیا با رمزنگاری سطح سخت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - افزار و قابلیت‌های امنیتی متعدد است.

از هارد دیسک‌های اکسترنال معمولا به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - عنوان حافظه قابل حمل یا برای بکاپ گرفتن استفاده می‌شود اما اگر قرار باشد داده‌های حساسی مثل اطلاعات تجاری یا امنیتی را روی آنها ذخیره کنید، اتکا به هاردهای مبتنی بر رمزنگاری نرم‌افزاری کمی دشوار است چرا که در سیستم‌عامل‌های مختلف یا حتی نسخه‌های قدمی تر یک OS - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - شما را به دردسر خواهند انداخت و به همین خاطر Apricorn سراغ معرفی هارد ۱۸ ترابایتی با کلیدهای رمز فیزیکی رفته است.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان

سیستم رمزنگاری ۲۵۶ بیتی AES XTS این هارد کاملا سخت‌افزاری بوده و مستقل از نرم‌افزار عمل می‌کند، بنابراین امکان اصلاح، آپدیت یا خرابکاری در آن از طریق بدافزارها ممکن نیست. Padlock DT FIPS با پلتفرم‌های مختلف از جمله ویندوز، مک و لینوکس سازگاری دارد و تمام داده‌‌ها حین انتقال به هارد و ذخیره سازی روی آن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - رمزنگاری خواهند شد. پین تعیین شده هم برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - در امان ماندن از دستبرد هکرها به صورت رمزنگاری شده ذخیره می‌شود.

همانطور که می‌بینید روی هارد به جای اسکنر اثر انگشت یک صفحه کلید فیزیکی برای تعیین رمز و وارد کردن آن جاخوش کرده است. از آنجا که از چنین هاردی برای انتقال مقادیر بالای داده استفاده می‌شود، نیازمند درگاه‌های پرسرعت است و از اینرو شاهد یک پورت پر سرعتUSB 3.2 Gen 1 - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - هستیم.

شرکت سازنده برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - ارتقای هرچه بیشتر امنیت و مقاومت دستگاه در ساخت آن از اپوکسی تقویت شده استفاده کرده که از مقاومت الکتریکی، شیمیایی و گرمایی بالایی برخودار است. این هارد منحصر به فرد در مدل‌‌های مختلفی با ظرفیت‌های بین ۲ تا ۱۸ ترابایت عرضه شده و قیمت نسخه ۱۸ ترابایتی ۱۱۹۹ دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر درخشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
اسفنجه گلپایگان هم تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در اسفنجه شهر گلپایگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone