🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38159.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تعداد کاربران فعال ماهانه وی‌چت از مرز یک میلیارد نفر عبور کرد

تنسنت، شرکت مادر اپلیکیشن وی‌چت ساعاتی پیش طی نشستی که در پکن برگزار شد اعلام کرد که پیام رسان محبوب چینی ها حالا بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. وی‌چت رسیدن به این ...

تنسنت، شرکت مادر اپلیکیشن وی‌چت ساعاتی پیش طی نشستی که در پکن برگزار شد اعلام کرد که پیام رسان محبوب چینی ها حالا بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. وی‌چت رسیدن به این آمار و ارقام فوق العاده را بیش از هر چیز مدیون فعالیت های اجتماعی کاربران چینی بوده است.

وی‌چت برای چینی ها چیزی فراتر از یک پیام رسان است. کاربران ساکن این کشور می توانند از طریق آن به قابلیت های یک شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند، غذا سفارش بدهند، تاکسی بگیرند، کارهای بانکی خود را انجام داده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران - یا حتی جرمی را به اداره پلیس گزارش بدهند.

جالب است بدانید که وی‌چت در حال حاضر به غیر از چین در کشورهای جنوب شرق آسیا، اروپا و حتی آمریکا هم طرفدارانی پیدا کرده که البته بخش زیادی از آنها مهاجران چینی تباری هستند که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران - از طریق این پیام‌رسان با خانواده خود در کشور مادری ارتباط برقرار می کنند.

توجه داشته باشید که رقم یک میلیارد نفر صرفا به تعداد حساب های کاربری فعال اشاره دارد و نه افراد فعال. با این وجود، همین آمار و ارقام تضمین می کند که برنامه آینده تنسنت برای ایجاد یک کارت شناسایی مجازی برای شهروندان چینی (که به اندازه کارت های شناسایی صادر شده توسط دولت اعتبار دارد) در وی‌چت موفقیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران - آمیز خواهد بود.

گفتنی است که موفقیت وی‌چت در کشور چین فارغ از امکانات پر و پیمانش مدیون عوامل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران - دیگری هم بوده، از جمله این که تقریبا تمام پیام رسان های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران - رمزنگاری شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران - مثل واتس اپ و لاین و فیسبوک مسنجر توسط دولت حاکم در این کشور فیلتر شده اند.

در انتها یادآوری این موضوع هم بد نیست که پیام‌‌رسان وی‌چت طی فیلترینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران - مقطعی تلگرام در ایران، برای مدت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران - کوتاهی رفع فیلتر شد اما به نظر می رسد که حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نوشهر استان مازندران - مجددا به وضعیت سابق خود بازگشته چرا که پیامک فعالسازی برای آن ارسال نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone