🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35737.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کشف نقص های امنیتی در نرم افزار ایمیل اپل

به تازگی محققان نقص‌هایی در ساختار HTML اپلیکیشن اپل میل (سرویس ایمیل شرکت اپل) در سیستم عامل مک، iOS و حتی Thunderbird موزیلا پیدا کرده‌اند که به هکر‌ها اجازه‌ می‌دهد یک متن رمزگشایی شده را از ...

به تازگی محققان نقص‌هایی در ساختار HTML اپلیکیشن اپل میل (سرویس ایمیل شرکت اپل) در سیستم عامل مک، iOS و حتی Thunderbird موزیلا پیدا کرده‌اند که به هکر‌ها اجازه‌ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌دهد یک متن رمزگشایی شده را از ایمیلی رمزنگاری شده استخراج کند.

در حالی که بیشتر ایمیل‌ها هنوز به صورت عادی ارسال می‌شوند، بسیاری از کسب و کارها اصرار دارند از یک سیستم ارتباط رمزگذاری شده برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گفتگو‌های ایمیلی خصوصی استفاده کنند. مشکل جدیدی که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تمامی کاربران اپل میل با آن مواجه‌اند درواقع روشی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است که با ارسال پاسخ‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چند بخشی سعی دارد از مشکلات ساختاری HTML سؤاستفاده کند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

بدین شکل اگر هکری بتواند محتوای رمزگذاری شده از ایمیل یک کاربر بیابد، می‌تواند با ارسال این متن به همان کاربر، محتوای رمزگشایی شده را دریافت کند. بدین ترتیب هکر مربوطه به کد رمز خصوصی کاربر احتیاجی نخواهد داشت و به راحتی می‌تواند محتویات ایمیل فرد دیگری را مورد مطالعه قرار دهد.

بدین ترتیب مهاجم می‌ تواند با ارسال سه بخش مجزا (شامل یک تگ اعلان [img] جزئی، رشته‌ای از متون رمزنگاری شده و کد پایانی برای تگ همان ایمیج) اقدام به ارسال و دریافت ایمیل کند. نتیجه این خواهد شد که صندوق ایمیل کاربر متون رمزگذاری شده را دریافت کرده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و سپس محتوای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اصلی را به URL - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - منبع جعلی خواهد فرستاد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

زمانی که شخصی ایمیلی از کلاینت محلی باز کند، موجب می‌ شود که سراغ URL مربوطه رفته و تصویر مدنظر را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بارگذاری کند. بدین شکل هکری که این مراحل را در پیش گرفته خواهد توانست - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در دامین جعلی به خصوص خود متون اصلی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را دریافت کند.

مسلماً کمپانی کوپرتینویی دست روی دست نگذاشته و در حال کار بر روی یک به‌ روزرسانی نرم افزاری است تا این مشکل را روی آیفون‌ها و آیپد‌هایش حل کند. کمپانی یادشده ادعا کرده این نقطه ضعف امنیتی را هر چه سریعتر از اپلیکشینش حذف خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone