🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  3. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10989.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیپد ایر ۵ احتمالا با دوربین اصلی دوگانه و ۴ اسپیکر از راه می‌رسد

براساس گزارش وب‌سایت ژاپنی «Mac Otakara»، آیپد ایر ۵ احتمالا با طراحی مشابه نسل سوم آیپد پرو معرفی می‌شود و طراحی آیپد مینی ۶ و آیپد ۹ نیز نسبت به نسل قبلی بدون تغییر باقی ...

براساس گزارش وب‌سایت ژاپنی «Mac Otakara»، آیپد ایر ۵ احتمالا با طراحی مشابه نسل سوم آیپد پرو معرفی می‌شود و طراحی آیپد مینی ۶ و آیپد ۹ نیز نسبت به نسل قبلی بدون تغییر باقی می‌ماند.

این وب‌سایت ژاپنی با استناد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - به اطلاعات فاش شده از طریق یکی از تامین کنندگان چینی می‌گوید نسل پنجم آیپد ایر از نمایشگر ۱۰.۹ اینچی و دکمه تاچ آیدی در حاشیه دستگاه بهره خواهد برد. به علاوه دستگاه جدید با ماژول دوربین دوگانه شامل دوربین‌های واید و اولترا واید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این احتمال وجود دارد که فناوری لایدار به نسل جدید آیپد ایر راه پیدا کند،‌ هرچند هنوز به صورت قطعی نمی‌توان در مورد این موضوع اظهار نظر کرد و تامین کننده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - چینی که این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - اطلاعات را به اشتراک گذاشته نیز در مورد این موضوع چندان مطمئن نیست. از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - سایر مشخصات نسل پنجم آیپد ایر می‌توان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - به بهره‌مندی از سیستم صوتی با چهار اسپیکر و تراشه 5G mmWave اشاره کرد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان

وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara می‌گوید آیپد ایر ۵ احتمالا با تراشه A15 از راه می‌رسد. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ احتمالی رونمایی آن به اشتراک گذاشته نشده، اما براساس اطلاعات قبلی، احتمال دارد اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد رونمایی این دستگاه باشیم.

در گزارش منتشر شده از سوی این وب‌سایت ژاپنی اشاره‌ای به نمایشگر OLED نشده، اما شایعات قبلی حاکی از آن هستند که اپل روی توسعه آیپد ایر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - با نمایشگر اولد کار می‌کند. در نتیجه این احتمال وجود دارد که نسل جدید آیپد ایر با نمایشگر اولد به بازار عرضه شود. در حال حاضر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Mini-LED - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - در بازار به فروش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - می‌رسد.

در بخش دیگری از گزارش Mac Otakara به این نکته اشاره شده که احتمالا نسل نهم آیپد اپل، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای خواهد داشت. به علاوه به نظر نمی‌رسد آیپد مینی ۶ و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - نسل نهم آیپد اپل از نظر طراحی تفاوتی با نسل قبلی خود یعنی آیپد مینی ۵ و آیپد نسل هشتم داشته باشد. این وب‌سایت می‌گوید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - احتمالا تنها تغییری که در این دستگاه شاهد خواهیم بود، بروزرسانی با تراشه A14 است.

گفته این وب‌سایت ژاپنی در مقایسه با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - گزارش‌های قبلی تفاوت دارد. طبق بسیاری از گزارش‌ها، این تبلت اپل طراحی مشابه آیپد ایر ۴ خواهد داشت و حاشیه‌های اطراف نمایشگرش هم کوچکتر می‌شود. در نتیجه سنسور تاچ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - آیدی به فریم آن منتقل خواهد شد. آیپد مینی ۶ احتمالا در پاییز پیش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لنگرود استان گیلان - رو از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone