🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  3. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10994.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

پوکو X3 GT با چیپ دیمنسیتی ۱۱۰۰ 5G و شارژ سریع ۶۷ واتی معرفی شد

پوکو از جدیدترین گوشی هوشمندش رونمایی کرد تا حضور قدرتمندتری در بازار داشته باشد. پوکو X3 GT به چیپ دیمسنیتی ۱۱۰۰ مجهز شده و قیمت پایه ۲۹۹ دلاری دارد. پوکو که چند روز پیش از ...

پوکو از جدیدترین گوشی هوشمندش رونمایی کرد تا حضور قدرتمندتری در بازار داشته باشد. پوکو X3 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - GT به چیپ دیمسنیتی ۱۱۰۰ مجهز شده و قیمت پایه ۲۹۹ دلاری دارد.

پوکو که چند روز پیش از گوشی قدرتمند F3 GT رونمایی کرده بود، حالا دستگاه جدیدی از خانواده X را معرفی کرده تا کاربران متفاوتی را جذب کند.

مشخصات فنی گوشی پوکو X3 GT

جدیدترین گوشی هوشمند پوکو به نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. برخلاف پوکو F3 که به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده، پوکو برای گوشی جدیدش مانند پوکو F3 GT به سراغ پردازنده مدیاتک رفته است.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان

گوشی جدید پوکو به پردازنده دیمنسیتی ۱۱۰۰ با مودم 5G مجهز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - شده. این تراشه با لیتوگرافی ۶ نانومتری توسعه پیدا کرده و از پردازشگر گرافیکی ۹ هسته‌ای Mali-G77 بهره می‌برد. این دستگاه همچنین قادر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - به پشتیبانی از فناوری وای‌فای ۶ است. پوکو پا را از این فراتر گذاشته و برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - جدیدترین محصولش از سیستم خنک‌کننده LiquidCool Technology 2.0 هم استفاده کرده است.

پوکو برای این گوشی هوشمند از دوربین سه‌گانه استفاده کرده که سنسور اصلی‌اش ۶۴ مگاپیکسلی است و توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر هم دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان

این گوشی هوشمند در دو نسخه با ۱۲۸ و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود و در هردو نسخه از ۸ گیگابایت رم بهره - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - می‌برد. پوکو برای این محصولش درگاه کارت حافظه درنظر نگرفته است.

از سایر مشخصات فنی گوشی پوکو X3 GT می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی، فرستنده اینفرارد، سنسور اثر انگشت روی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - فریم و اسپیکر استریو اشاره کرد. این دستگاه همچنین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز شده است.

قیمت گوشی پوکو - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - X3 GT

این گوشی هوشمند در برخی بازارهای آسیایی، آمریکای لاتین، آفریقا و خاورمیانه عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه پوکو X3 GT با ۸ گیگابایت رم و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۲۹۹ دلار است و مسلما نسخه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی‌اش با قیمت بالاتری فروخته می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان

در نهایت بد نیست به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - این موضوع اشاره کنیم که پوکو X3 GT همان ردمی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گرگان استان گلستان - نوت ۱۰ پرو مخصوص چین است که در بازار جهانی با برند پوکو عرضه می‌شود. با توجه به محبوبیت بالای گوشی‌های سری X پوکو، انتظار می‌رود گوشی جدیدش هم مورد استقبال زیادی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone