🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10998.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی فروش گوشی‌های آیفون در فروشگاه‌های این شرکت در کره جنوبی را تایید کرد

با وجود نارضایتی برخی فعالان بازار از جمله سامسونگ، ال‌جی تایید کرده که از ماه آینده فروش برخی محصولات اپل از جمله گوشی‌های آیفون را در برخی فروشگاه‌های خود در کره جنوبی آغاز می‌کند. سخنگوی ...

با وجود نارضایتی برخی فعالان بازار از جمله سامسونگ، ال‌جی تایید کرده که از ماه آینده فروش برخی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - محصولات اپل از جمله گوشی‌های آیفون را در برخی فروشگاه‌های خود در کره جنوبی آغاز می‌کند.

سخنگوی ال‌جی این خبر را به صورت رسمی تایید کرده. انجمن توزیع‌کنندگان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - محلی و کسب‌و‌کارهای کوچک اعلام کرده که قرارداد جدیدی با ال جی امضا کرده که به موجب به این شرکت اجازه می‌دهد موبایل سایر برندها را نیز بفروشد.

انتظار می‌رود ال‌جی فروش گوشی‌های آیفون را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - در ماه آگوست (اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه) در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - برخی فروشگاه‌های خود آغاز کند. همچنین انتظار می‌رود این شرکت محصولات دیگری از جمله اپل واچ را نیز از همین طریق به فروش برساند.

ال‌جی در حال حاضر حدود ۴۰۰ فروشگاه در کره جنوبی دارد. در این فروشگاه‌ها گوشی‌های هوشمند ال‌جی به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - فروش می‌رسند که با خروجی این شرکت از بازار موبایل،‌ اکنون فضا برای اپل باز شده تا از این امکان استفاده کند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان

اواخر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - خردادماه خبری در مورد همکاری جدید اپل و ال‌جی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - منتشر شد که برای برخی شرکت‌ها از جمله سامسونگ خوشایند - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - نبود. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بعد از انتشار خبر همکاری احتمالی اپل و ال‌جی، از دولت کره جنوبی درخواست کردند جلوی برنامه مشترک این دو شرکت را بگیرد. طبق قوانین کره، شرکت‌های بزرگی مثل ال‌جی و سامسونگ برای حمایت از خرده‌فروشی‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - کوچک‌تر و در حال توسعه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - نمی‌توانند دستگاهی به جز محصولات خود را در فروشگاه‌هایشان بفروشند.

این نارضایتی‌ها باعث شد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - که برنامه فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های ال‌جی به حالت تعلیق دربیاید. اواخر تیرماه، با وجودی که ال‌جی از برنامه فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های خود عقب نشینی کرده بود،‌ مشخص شد طرفین به توافق رسیده‌اند و قرار است از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه فروشگاه‌های کره‌ای‌ها میزبان محصولات اپل از جمله آیفون باشند. به نظر می‌رسد این تصمیم ضمن ایجاد چالشی جدید برای سامسونگ، باعث تقویت حضور اپل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - در بازار کره جنوبی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جلیله نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** ظرفشویی تکنوگاز TDW35FN شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone