🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10991.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل هواوی P50 پرو پیش از معرفی رسمی

گوشی‌های سری P50 هواوی پنجشنبه ۷ مردادماه معرفی می‌شوند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات کامل هواوی P50 پرو به اشتراک گذاشته شده که از دستگاهی مجهز به دوربین چهارگانه، فناوری شارژ فوق سریع‌، ...

گوشی‌های سری P50 هواوی پنجشنبه ۷ مردادماه معرفی می‌شوند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - مشخصات کامل هواوی P50 پرو به اشتراک گذاشته شده که از دستگاهی مجهز به دوربین چهارگانه، فناوری شارژ فوق سریع‌، باتری با ظرفیت بالا و نمایشگر سریع‌تر از نسل قبل خبر می‌دهد.

با توجه به اطلاعات فاش شده از سوی منابع آگاه به نظر می‌رسد هواوی P50 پرو 4G از تراشه کرین ۹۰۰۰ بهره خواهد برد. همچنین به نظر می‌رسد دستگاه جدید با ماژول دوربین چهارگانه و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی معرفی شود.

هواوی P50‌ پرو 4G احتمالا با نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز و رزولوشن ۲۷۰۰ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - در ۱۲۲۸ پیکسل با ابعادی برابر با ۱۵۸.۸ در ۷۲.۸ در ۸.۵ میلی‌متر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین دستگاه مذکور از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، اسپیکرهای استریو و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان

رندرهای منتشر شده قبلی از این دستگاه، حفره بالای نمایشگر را نشان می‌داد که احتمالا دوربین سلفی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. ظاهرا خبری از حسگر مادون قرمز در این دستگاه نیست.

در پنل پشتی این موبایل نیز احتمالا شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و سیستم لرزشگیر OIS، حسگر 40 مگاپیکسلی مونوکروم و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین چهارم این دستگاه نیز از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - با بزرگنمایی اپتیکال ۳.۵ برابری بهره می‌برد.

ظاهرا این حسگر دارای OIS خواهد بود و می‌توان با آن زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری دست پیدا کرد. به طور کلی به نظر می‌رسد حداقل روی کاغذ، هواوی P50 پرو به دوربین - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - قدرتمندی مجهز می‌شود.

قدرتمندترین مدل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - این سری - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - گوشی P50 پرو پلاس با نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچی OLED خواهد بود. این پنل از حفره بیضی شکل برای میزبانی دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد و قادر به پشتیبانی از رنگ ۱۰ بیتی است. - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - رفرش ریت این پنل هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

- تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپیدار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** ظرفشویی زیمنس sn258i20tm شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone