🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10993.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت همراه اول به امضا رسید

تفاهم‌نامه سه جانبه حمایت از توسعه، تجاری‌سازی فناوری‌ها و تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت هزار میلیارد تومانی همراه اول منعقد شد. آیین امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه «حمایت از توسعه، تجاری‌سازی فناوری‌ها و تأمین مالی شرکت‌های ...

تفاهم‌نامه سه جانبه حمایت از توسعه، تجاری‌سازی فناوری‌ها و تأمین - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - مالی شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت هزار میلیارد تومانی همراه اول منعقد شد.

آیین امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه «حمایت از توسعه، تجاری‌سازی فناوری‌ها و تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان» بین همراه اول، بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی و به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار گردید.

طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد همراه اول و صندوق نوآوری و شکوفایی با مشارکت بانک تجارت به حمایت مالی، معنوی و فنی از شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اقدام کنند.

این حمایت‌ها با تأکید بر شرکت‌های دانش‌بنیان و در راستای خرید کالای آماده و ساخت کالاهای مورد نیاز پروژه‌های تحقیق و توسعه مجموعه همراه اول انجام خواهد شد.

محل اعتبارات لازم برای این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - حمایت‌ها از منابع داخلی بانک - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - تجارت بر اساس ساز و کار مندرج در  تفاهم‌نامه همکاری - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - فی مابین بانک و صندوق نوآوری و بر حسب توافق همراه اول با شرکت دانش‌بنیان است.

گفتنی است رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم در راستای تسهیل و انعقاد تفاهم‌نامه مذکور توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک تجارت از پاییز ۱۳۹۹ آغاز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر خلخال استان اردبیل - و پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در تابستان ۱۴۰۰ منعقد شد.

این تفاهم‌نامه می‌تواند فرصت‌های بسیاری برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه فرهنگ بومی‌سازی و تولید داخل در کشور ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلدیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر تعمیرگاه شما شهرک جانبازان خلخال برای ظرفشویی زیمنس تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در شهرک جانبازان شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر فرخ ناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر یک سوالی دارم نمایندگی شما آیا دور و بر شهرک دانش خلخال هم تعمیر ظرفشویی زیمنس انجام میده.
پاسخ: بله در شهرک دانش شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر شادروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میشه بگید شما دور و بر شهرک قاضی خلخال ظرفشویی زیمنس SK25210 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در شهرک قاضی شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone