🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17053.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رکوردشکنی نوکیا و «الیسا» در شبکه تجاری 5G: دانلود با سرعت ۸ گیگابیت در ثانیه

نوکیا، اپراتور تلفن همراه فنلاندی الیسا و کوالکام موفق شدند با فناوری موج میلی‌‌متری یا «mmWave» در شبکه‌ای تجاری به سرعت خیره کننده 8 گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کنند. این اپراتور تلفن همراه فنلاندی ...

نوکیا، اپراتور تلفن همراه فنلاندی الیسا و کوالکام موفق شدند با فناوری موج میلی‌‌متری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران - یا «mmWave» در شبکه‌ای تجاری به سرعت خیره کننده 8 گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کنند.

این اپراتور - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران - تلفن همراه فنلاندی با همکاری کوالکام و نوکیا در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران - شرایط آزمایشگاهی توانستند به سرعت 8 گیگابایت در ثانیه روی دو گوشی هوشمند دست پیدا کنند. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران - این اپراتور با ترکیب طیف 800 مگاهرتز در فرکانس تجاری 26 گیگاهرتز چنین رکورد جدیدی را در 5G موج میلی‌متری به نام خود ثبت کرد.

یکی از ویژگی‌های شبکه 5G امکان استفاده از موج میلی‌متری یا mmWave است که می‌تواند سرعت بالای اینترنت نسل پنجم را در اختیار کاربران - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران - قرار دهد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران

موج میلی‌متری سیگنالی است که طول موجش به صورت میلی‌متری اندازه گیری می‌شود. با فناوری موج میلی‌متری می‌‌توان ظرفیت بیشتری را برای انتقال داده در اختیار داشت. در واقع mmWave ظرفیت گسترده‌ای را در محدوده فرکانسی پایین ارائه می‌دهد و آن را برای در اختیار داشتن پهنای باند بیشتر شرایط را ایده‌آل می‌کند.

خدمات پهنای باند دسترسی بی‌سیم ثابت (FWA) در ایالات متحده ازطریق فناوری mmWave تامین می‌شود. استفاده از فناوری‌هایی همچون واقعیت مجازی و اینترنت اشیا نیز - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران - از این مزایا بهره می‌برند.

الیسا قصد دارد سرویس تجاری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران - 5G mmWave تجاری را در سال 2021 در دسترس کاربران قرار دهد.

«سامی کومولاینن» معاون اجرایی و بخش تولید الیسا می‌گوید:

«این آزمایش پیشرفت مهم و گامی دیگر برای ارائه بالاترین سرعت و بهترین تجربه کاربری شبکه 5G است. دستیابی به سرعت  8 گیگابیت بر ثانیه نشان - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران - می‌دهد توانسته‌ایم قدمی دیگر در توسعه شبکه نسل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بهشهر استان مازندران - پنجم برداریم. در تلاش هستیم تا امکاناتی که این شبکه پرسرعت در اختیار کاربران قرار می‌دهد را بیش از پیش مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone