🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36340.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و ال جی از نمونه اولیه نمایشگری با رزولوشن نصف چشم انسان رونمایی کردند

گوگل و ال جی از نمونه اولیه نمایشگر جدیدی برای هدست های واقعیت مجازی رونمایی کرده اند که دو برابر هدست Vive Pro کیفیت دارند. این نمایشگر اولد ۴.۳ اینچی رزولوشنی برابر با ۴۸۰۰ در ...

گوگل و ال جی از نمونه اولیه نمایشگر جدیدی برای هدست های واقعیت مجازی رونمایی کرده اند که دو برابر هدست Vive Pro کیفیت دارند.

این نمایشگر اولد ۴.۳ اینچی رزولوشنی برابر با ۴۸۰۰ در ۳۸۴۰ پیکسل دارد که به معنای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - ۱۴۴۳ پیکسل در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - هر اینچ است و در کنار نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی تجربه ای فوق العاده را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. کمپانی های مذکور از دستاورد تازه خود با عنوان «نمایشگر هدست با بیشترین رزولوشن در دنیا» نام می برند.

محصولات مشابه در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - مقابل این پنل حرف زیادی برای گفتن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - ندارند، برای مثال رزولوشن نمایشگر ۳.۶ اینچی HTC Vive برابر ۱۲۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است؛ مدل پیشرفته تر Vive Pro هم از صفحه نمایش ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می برد، به عبارت دیگر تراکم پیکسلی ۶۶۱ ppi آن به گرد پای پنل جدید نمی رسد.تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مریوان استان کردستانبا این حال این نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - هم تا رسیدن به چشم انسان فاصله بسیاری دارد چرا که رزولوشن دید یک فرد معمولی برابر با ۹۶۰۰ در ۹۰۰۰ یا ۲۱۸۳ پیکسل در هر اینچ است. اگرچه دستیابی به چنین فناوری به هیچ وجه ساده نخواهد بود اما گوگل و ال جی در حال تلاش برای توسعه نمایشگری هستند که امکان تشخیص واقعیت از تصویر را ناممکن بسازد.

البته زیاد هیجان زده نشوید چرا که «کارلین ورری»، سخنگوی گوگل در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان توسعه این پنل ها تاکید کرده که این دو شرکت در حال تحقیق و توسعه در این زمینه هستند و زمان عرضه محصولات مجهز به آنها فعلا مشخص نیست.

اخیرا هلدینگ ژاپن دیسپلی (JDI) متشکل از بخش نمایشگرهای سونی، توشیبا و هیتاچی، از برنامه های خود برای توسعه پنل های ال سی دی ۳.۲۵ اینچی با تراکم شگفت انگیز ۱۰۰۱ پیکسل در اینچ خبر داده که کیفیت نمایشگر هدست های واقعیت افزوده را از اساس متحول خواهد کرد.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به هدست Gear VR سامسونگ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone