🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35631.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رندر‌ها و طرح‌هایی از شیائومی Mi MIX 3 لو رفت؛ دوربین جهنده و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر

بدون شک شیائومی Mi MIX 3یکی از موردانتظارترین گوشی‌های این برند چینی در سال ۲۰۱۸ به شمار می‌رود و کاربران بی صبرانه منتظر معرفی آن هستند. این مسئله موجب شده که پیشتر تصاویر زنده‌ای از این ...

بدون شک شیائومی Mi MIX 3یکی از موردانتظارترین گوشی‌های این برند چینی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران - در سال ۲۰۱۸ به شمار می‌رود و کاربران بی صبرانه منتظر معرفی آن هستند. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران - این مسئله موجب شده که پیشتر تصاویر زنده‌ای از این موبایل در فضای مجازی منتشر شود. اکنون - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران - رندر‌ها و طرح‌های اولیه‌ای از این موبایل‌ لو رفته که از تعبیه شدن دوربین جهنده، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و حاشیه‌هایی باریک در این موبایل خبر می‌دهد.

با مشاهده طرح‌های اولیه‌ی لو رفته متوجه می‌شویم که شیائومی هم قصد دارد به سراغ دوربین جهنده رفته و ماژولی شبیه به دوربین ویوو Nex در Mi MIX 3 تعبیه کند. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران - این رندر‌های بدست آمده از این موبایل نشان می‌دهد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران - که مدل جدید به Mi MIX 2S شباهت زیادی دارد.

دوربین سلفی موبایل قبلی پایین نمایشگرش قرار داشت و موجب شده بود که قسمت بیشتری از نمایشگر اشغال شود اما اکنون با توجه به بهره‌گیری از دوربین جهنده به نظر میرسد شیائومی توانسته حاشیه‌های پایینی را قدری باریکتر کرده و نسبت نمایشگر به بدنه را اندکی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران - بالا ببرد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران

این مسئله موجب شده که این مدل به موبایلی تقریباً بدون حاشیه تبدیل شود. ضمن اینکه به نظر میرسد شیائومی Mi MIX 3 به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شده باشد چرا که اسکنری در تصاویر لو رفته مشاهده نمی‌‌شود.

گجت یاد شده از یک ماژول دوربین دوگانه عمودی بهره می‌برد که فلش LED  بین دو سنسور آن قرار گرفته است. ضمناً تمامی کلید‌های فیزیکی به سمت راست بدنه‌ی موبایل انتقال یافته‌اند در حالی که گوشه‌های این تلفن هوشمند نیز به شکل گرد طراحی شده است.

همانطور که اشاره شد مکانیزم دوربین سلفی بکار رفته در این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران - موبایل به سنسور ویوو Nex بسیار شباهت دارد. نحوه عملکرد آن بدین شکل است که کاربر در صورت فعال کردن دوربین سلفی، با ماژول جهنده مواجه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران - می شود که از بالای موبایل بیرون زده  و عملیات عکسبرداری را ممکن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرخرود استان مازندران - می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone