🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43382.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوتر قابل حمل HP Z VR واقعیت مجازی را به دنیای کسب و کار می آورد

معمولاً کامپیوترهای قدرتمند قابل حملی که از واقعیت مجازی پشتیبانی کرده و به صورت کوله پشتی روی دوش کاربر قرار می گیرند، برای گیمرهایی طراحی و تولید می شوند که می خواهند بدون محدودیت سیم ...

معمولاً کامپیوترهای قدرتمند قابل حملی که از واقعیت مجازی پشتیبانی کرده و به صورت کوله پشتی روی دوش کاربر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قرار می گیرند، برای گیمرهایی طراحی و تولید می شوند که می خواهند بدون محدودیت سیم و کابل، آزادانه در محیط بازی حرکت کرده و از تجربه VR لذت ببرند.

کمپانی HP نیز تقریباً دو ماه پیش از چنین محصولی با نام «Omen X Compact» رونمایی کرد که بازار گیم را هدف قرار داده و البته مشخصات قابل توجهی هم داشت. اما شرکت مذکور حالا محصولی را توسعه داده که به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جای بازی و سرگرمی، برای کسب و کارها طراحی شده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

«HP Z VR» کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - واقعیت مجازی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدید کمپانی آمریکایی است که برای نمایشگاه های خودرو، بنگاه های معاملات ملکی و کسب و کارهای مشابه توسعه یافته و از استانداردهای ارتش در زمینه مقاومت در مقابل سقوط، آب و گرد و غبار برخوردار است.

HP Z VR با هدست واقعیت مجازی HTC Vive همگام سازی شده است

دستگاه مورد بحث برای پردازش امور به یک چیپست اینتل Core i7 سری کیبی لیک به همراه کارت گرافیک انویدیا «Quadro P5200» با حافظه 16 گیگابایتی مجهز شده و رم آن نیز تا 32 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پوشیدنی HP به طور خاص با سری بیزنس هدست های واقعیت مجازی «HTC Vive» - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - همگام سازی شده، اما شرکت سازنده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می گوید اجباری در استفاده از آنها نیست و کاربران می توانند از محصولات مشابهی مانند «Oculus Rift» نیز استفاده کنند.

بر اساس اظهارات HP، محصول جدید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این شرکت ماه سپتامبر سال جاری و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با قیمت 3299 دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ که البته این قیمت در مقایسه با خرید یا اجاره یک سالن بزرگ برای نمایش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خودرو، یا رفت و آمدهای مکرر برای معرفی خانه های مختلف به مشتریان چندان زیاد به نظر نمی رسد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

گفتنی است Z VR علاوه بر دنیای کسب و کار، کاربردهای آموزشی نیز داشته و HP قصد دارد با همکاری شرکت هایی مانند Autodesk و Epic Games، پروژه ای تحت عنوان «Mars Home Planet» را برای شبیه سازی زندگی در مریخ و آزمایش طرح های مفهومی ساختمان ها و ابزار جدید، راه اندازی کند.

در ادامه تصاویر مربوط به کامپیوتر قابل حمل HP را مشاهده می کنید:

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب تعمیرچی یک سهند برای مایکروفر بلک اند دکر تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در یک شهر سهند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone