🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17835.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فسیل از ساعت‌های هوشمند «Gen 5E» با پردازنده کوالکام رونمایی کرد

سری جدید ساعت‌های هوشمند «فسیل Gen 5E» در ۳ نسخه 44 میلی متری و یک مدل 42 میلی‌متری معرفی شدند. فسیل Gen 5E نسبت به نسل قبلی Gen 5از حاشیه‌های باریک‌تر و نمایشگر 1.19 اینچی ...

سری جدید ساعت‌های هوشمند «فسیل Gen 5E» - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - در ۳ نسخه 44 میلی متری و یک مدل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - 42 میلی‌متری معرفی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - شدند.

فسیل Gen 5E نسبت به نسل قبلی Gen 5از حاشیه‌های باریک‌تر و نمایشگر 1.19 اینچی OLED بهره می‌برد. در حالیکه فسیل Gen 5 با قیمت 295 دلار به بازار عرضه می‌شود، شرکت تصمیم گرفته با حذف برخی قابلیت‌ها، ساعت‌های هوشمند جدید - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - خود را با قیمت اقتصادی 249 دلار در دسترس کاربران قرار دهد.

مردادماه امسال، (ماه آگوست)، فسیل Gen 5 به روز رسانی‌های نرم افزاری دریافت کرد و ویژگی‌هایی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - همچون پایش خواب، صرفه جویی در مصرف باتری و قابلیت‌های جدیدی در حوزه تناسب اندام به ویژگی‌های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - قبلی‌اش اضافه شد. قرار است فسیل Gen 5E نیز با همین قابلیت‌های جدید در دسترس کاربران - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - قرار ‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

ساعت هوشمند جدید فسیل مجهز به اسپیکر و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - میکروفون است. در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - نتیجه کاربران می‌توانند از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - طریق گوشی هوشمند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - اندرویدی یا  iOS  تماس‌های صوتی خود را برقرار کنند یا درخواست‌های خود را به دستیار هوشمند گوگل ارائه دهند. همچنین مدل جدید از پایش ضربان قلب و ردیابی فعالیت‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند جدید فسیل به جای بهره‌مندی از چیپست «Wear 4100»، با پردازنده اسنپدراگون «Wear 3100» کوالکام به بازار عرضه می‌شوند. فسیل. Gen - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - 5E با بهره‌مندی از رم یک گیگابایتی و باتری 300 میلی آمپر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - ساعتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در برابر پاشش آب با رتبه بندی 3ATM - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - مقاوم است. در نتیجه کاربران می‌توانند ساعت را در روزهای بارانی به دست خود ببندند ولی برای شنا مناسب نیست. ساعت هوشمند جدید از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

فسیل  Gen 5E با قیمت کمتری نسبت به نسخه قبلی خود به بازار عرضه می‌شود. کوک ساعت در سمت راست بدنه به صورت چرخشی عمل نمی‌کند و خبری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - از GPS مستقل هم نیست.

ظرفیت حافظه ساعت هوشمند جدید نیز به جای 8 گیگابایت، به 4 گیگابایت کاهش یافته است. به علاوه خبری از حسگر نور محیطی، ارتفاع سنج و قطب نما نیز در نسخه جدید ساعت فسیل نیست. انتظار می‌رود فسیل Gen 5E از 13 آبان‌ماه (3 نوامبر) به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone