🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  3. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17834.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از بورد هوش مصنوعی «جتسون نانو 2GB» برای توسعه دهندگان رونمایی کرد

انویدیا کیت توسعه دهنده جدیدی با نام «Jetson Nano 2GB» معرفی کرد که مناسب علاقه‌مندان به رباتیک، دانشجویان و افرادی است که قصد ورود به حوزه هوش مصنوعی را دارند. انویدیا اعلام کرده که کیت ...

انویدیا کیت توسعه دهنده جدیدی با نام «Jetson Nano 2GB» معرفی کرد که مناسب علاقه‌مندان به رباتیک، دانشجویان و افرادی است که - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - قصد ورود به حوزه هوش مصنوعی را دارند. انویدیا اعلام کرده که کیت پایه Jetson Nano 2GB که شامل بورد، آموزش‌های آنلاین و اعطای گواهینامه است، قیمت ۵۹ دلاری دارد.

کیت «Jetson Nano 2GB» نه تنها - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - توسط کیت توسعه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - نرم‌افزار Nvidia JetPack پشتیبانی می‌شود بلکه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - به پردازنده چهار هسته ای ARM A57، پردازشگر گرافیکی مکسول با ۱۲۸ هسته - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - کودا و ۲ گیگابایت رم LPDDR مجهز است که توان محاسباتی بالایی را به ارمغان می آورد.علاوه بر این، «Jetson Nano 2GB» به CUDA-X مجهز شده که شامل از کتابخانه‌ها و ابزارها برای پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی، پردازش داده و یادگیری ماشین است.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان

آموزش و صدور گواهینامه آنلاین در کنار پروژه‌های اوپن سورس و نکات کلیدی از هزاران توسعه دهنده Jetson در دسترس تمام خریداران خواهد بود. به گفته انویدیا:

«کیت توسعه‌دهنده Jetson Nano 2GB بستری قابل ارتقا برای یادگیری و توسعه برنامه‌های هوش مصنوعی در کنار پیشرفت مداوم فراهم می‌سازد.»

این محصول انویدیا با تکیه بر هوش مصنوعی جتسون در پلتفرم Edge، ساخته شده که شامل مدل‌های «نانو» و خاویر NX» هم می‌شود. این نرم افزار برای توسعه و بهره‌برداری از دستگاه‌های رباتیک و اینترنت اشیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان

احتمالا مورد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - قابل توجه برای دانشجویان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - و علاقه‌مندان به ربات، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - پلتفرم اوپن سورس ربات JetBot AI است که در آن از جتسون SDK برای ساخت ربات‌های کوچک از جمله کیت‌های Waveshare JetBot  و Seeed JetBot - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - Smart Car استفاده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - می‌شود. «دیپو تالا»، معاون Edge Computing انویدیا می‌گوید:

«در حالی که دانشجویان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - و مهندسان امروزی برنامه‌نویسی کامپیوتر انجام می‌دهند، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - در آینده نزدیک با ربات‌ها نیز ارتباط برقرار کرده و هوش مصنوعی را - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سنندج استان کردستان - به آن‌ها انتقال می‌دهند. جدیدترین کیت جتسون نانو رایانه پایه هوش مصنوعی است که امکان یادگیری و تجربه عملی با قیمتی فوق‌العاده مقرون به صرفه را فراهم می سازد.»

طبق اعلام ZDNet،کیت توسعه‌‌دهنده «Jetson Nano 2GB» اواخر ماه جاری میلادی برای خرید در دسترس خواهد بود و امکان پیش‌خرید کیت نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وهوگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
مرکز شما فلسطین سنندج تعمیرات داره؟
پاسخ: بله در فلسطین شهر سنندج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone