🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14081.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز ۱۱ را می‌توان روی برخی سیستم‌های خاص بدون نیاز به TPM نصب کرد

پیش‌تر اعلام شده بود که ویندوز ۱۱ مایکروسافت برای نصب به تراشه TPM 2.0 نیاز دارد اما حالا به نظر می‌رسد که برخی دستگاه‌های خاص می‌توانند احتمالا از طریق برخی بیلدهای ویژه حتی بدون در ...

پیش‌تر اعلام شده بود که ویندوز ۱۱ مایکروسافت برای نصب به تراشه TPM 2.0 نیاز دارد اما حالا به نظر می‌رسد که برخی دستگاه‌های خاص می‌توانند احتمالا از طریق برخی بیلدهای ویژه حتی بدون در اختیار داشتن این ویژگی، نسل بعدی ویندوز را نصب کنند. این ویژگی ظاهرا برای کشورهایی مثل چین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان - و روسیه در نظر گرفته شده که از فناوری‌های رمزنگاری غربی استفاده نمی‌کنند.

ویندوز ۱۱ نیازمند کلید فیزیکی TPM یا پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان - fTPM است. همین مسئله باعث عدم دسترسی بسیاری از سیستم‌های مدرن به این سیستم عامل می‌شود. ولی اکنون مایکروسافت تصریح کرده که برخی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان - سیستم‌ها بدون برخورداری از رمزپردازنده TPM می‌توانند ویندوز ۱۱ را نصب کنند. این شرکت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان - با انتشار یک فایل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان - ۱۶ صفحه‌ای اطلاعات بیشتری را درباره حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ منتشر کرده است.

همان‌طور که در تصویر زیر پیداست، مایکروسافت به بعضی از سیستم‌هایی که TPM 2.0 ندارند، اجازه نصب ویندوز ۱۱ را می‌دهد. بنابراین یا باید منتظر عرضه نسخه خاصی از ISO این سیستم عامل باشیم یا روشی برای دور زدن محدودیت TPM در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان - هنگام نصب فراهم شود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان

البته نصب ویندوز ۱۱ روی سیستم‌های فاقد این تراشه نیازمند تایید مایکروسافت است. این شرکت قرار است به برخی شرکت‌های تولیدکننده سخت‌افزار اجازه عرضه سیستم‌های تجاری با کاربرد خاص و سفارشی را بدهد.

پیش‌نیاز TPM برای ویندوز ۱۱ با انتقاداتی از سوی کاربران همراه شده، چون این تراشه کارکرد جدیدی را به سیستم اضافه نمی‌کند و همه قابلیت‌های ادعایی در حال حاضر روی ویندوز ۱۰ هم وجود دارد. تنها تفاوت در این‌جاست که کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند در صورت در اختیار داشتن تراشه TPM از این ویژگی‌ها استفاده کنند یا این کار را نکنند.

متاسفانه فایل جدید سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ مورد جدیدی به فهرست پردازنده‌های پشتیبانی‌شده از اینتل و AMD اضافه نمی‌کند. بنابراین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ماسال استان گیلان - طبق ادعای این شرکت ویندوز ۱۱ روی محصولات قدیمی‌تر از نسل دوم پردازنده‌های AMD رایزن و نسل هشتم پردازنده‌های اینتل نصب نخواهد شد. نکته جالب این است که بسیاری از پردازنده‌های خارج از این فهرست مثل Skylake-X از تراشه TPM برخوردارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایران نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر شما سمت روستای خانقاه بر ماسال تعمیر دارید
پاسخ: بله در روستای خانقاه بر شهر ماسال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone