تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24329.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هایسنس از لیزر تی وی های جدید و تلویزیون 8K مدرن خود رونمایی کرد

هایسنس امسال پنجاه ساله می شود و به همین بهانه این شرکت بزرگ ترین کنفرانس خبری خود را در IFA 2019 برگزار کرد. در این رویداد که امروز رسما در برلین آغاز شد شرکت چینی ...

هایسنس امسال پنجاه ساله می - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شود و به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - همین بهانه این شرکت بزرگ ترین کنفرانس خبری خود را در IFA 2019 برگزار کرد. در این رویداد که امروز رسما در برلین آغاز شد شرکت چینی مورد بحث تازه ترین تلویزیون های سری لیزر خود را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در کنار یک تلویزیون 8K جدید در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

سه عضو جدید خانواده لیزر تی وی هایسنس شامل نام - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های 100L5 Sonic screen، 100L9 و 75L9 می شوند. این تلویزیون ها با کمک یک پروژکتور کوتاه برد کار می کنند که تصویر را روی یک نمایشگر باریک و سبک دیواری می اندازد. هایسنس اعلام کرده که هر سه این مدل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ها از موتور XFusionTM Laser Light بهره می گیرند که طیف رنگی تقریبا بی پایانی را تولید می کنند.

آنچه باعث تمایز لیزر تی وی ها از تکنولوژی پروژکتورهای معمولی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می شود توانایی آنها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در نمایش روشنایی بیشتر است؛ به این ترتیب نور محیطی کمترین تاثیر را را روی تصاویر در حال پخش با این دستگاه ها می گذارد.

اولین محصول 100L5 Sonic Screen نام دارد که به یک بلندگوی Distributed Mode در داخل نمایشگر تلویزیون با قابلیت تولید صدا مجهز شده است. دو مدل دیگر به نام های 100L9 و 75L9 که به ترتیب صد و ۷۵ اینچی هستند می توانند طیف - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بی پایانی از رنگ ها از جمله سفید خالص را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نمایش دهند و به سطح استاندارد Rec.2100 HDR برسند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان

همانطور که اشاره شد هایسنس از یک تلویزیون 8K با نام 85U9E 8K نیز در جریان کنفرانس خبری خود رونمایی کرده که میتواند کیفیت تصاویر 4K را به سطح 8k برساند. این تلویزیون ULED همچنین از موتور - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مبتنی بر هوش مصنوعی Hi-View بهره می گیرد که کیفیت تصویر را مرتبا بهبود می دهد.

هایسنس در بیانیه خبری خود آورده است که این تلویزیون با بهره گیری از یک چیپ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پردازشی جدید و البته الگوریتم های قدرتمندی که برای آن توسعه یافته اند حرکت را به روان ترین شکل ممکن در میان کلیه تلویزیون های 8K به نمایش می گذارد.

اما تکمیل کننده این امکانات پشتیبانی دستگاه از طیف کامل گاموت رنگی کوانتوم دات است که به گفته هایسنس توانایی ایجاد رنگ های زنده با دقت بسیار بالا را به آن خواهند داد.

البته تلویزیون ۸۵ اینچی 8K جدید هایسنس رقبای قدری نظیر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سامسونگ Q950R و تلویزیون ۴۲ هزار دلاری اولد 8K ال جی را پیش روی خود دارد. اما برگ برنده این شرکت در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رقابت همواره قیمت پایین محصولاتش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بوده که حسابی بزرگان این عرصه را به چالش می کشد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone