🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35623.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری LTE می تواند کاربران را به وبسایت های مخرب هدایت کند

فناوری شبکه های مخابراتی LTE که معمولاً با نام تجاری 4G یا 4G LTE شناخته می شود، در تئوری قرار بوده که حفره های امنیتی نسخه های قدیمی ارتباط بیسیم را رفع کند، ولی بر ...

فناوری شبکه های مخابراتی LTE که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - معمولاً با نام تجاری 4G یا 4G LTE شناخته می شود، در تئوری قرار بوده که حفره های امنیتی نسخه های قدیمی ارتباط بیسیم را رفع کند، ولی بر اساس پژوهشی جدید مشخص شده چندان هم ایمن نیست.

به نقل از وبسایت انگجت تیمی بین المللی از محققان به تازگی روش حمله ای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - با نام aLTEr را کشف کرده اند که می تواند از یک آسیب پذیری ذاتی موجود در LTE استفاده کرده و کاربران را به وبسایت های دیگر هدایت کند.

به دلیل فقدان بررسی های صحت داده در لایه های پایین تر در LTE امکان دستکاری بسته داده فراهم می شود. از آنجایی که به راحتی می توان آدرس های DNS را تعیین کرد، در یک حمله فعال (اکتیو) امکان هدایت درخواست های کاربران به سمت سرورهای DNS - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - مخرب فراهم می شود و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - به این ترتیب کاربر به سایت دلخواه مهاجمان هدایت می شود (DNS سیستمی است که نام آدرس وبسیات مورد نظر کاربر را به آدرس IP متناظر آن تبدیل می کند تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - کاربر بتواند به وبسایت مورد نظرش دسترسی پیدا کند).

اما روش دیگر حمله منفعل (پسیو) است. در این روش از دستگاه شنودی در نزدیکی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - کاربر استفاده می شود تا داده های منتقل شده توسط LTE فاش شود. به عنوان نمونه مشخص می شود که کاربر چه میزان داده و در چه زمانی استفاده کرده. سپس این داده ها با آثاری که کاربر روی وبسایت های محبوب از خود به جای گذاشته مقایسه می شود. در صورتی که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - شباهتی یافت شود، مشخص می شود که کاربر به چه سایت هایی رفته است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران

البته حملاتی که به این روش انجام می شوند چندان راحت و در دسترس نیستند. به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - این منظور نیاز به دسترسی فیزیکی از نزدیک به هدف است و در عین حال تجهیزات شنود مورد نیاز گران قیمت هستند (به گزارش وبسایت آرس تکنیکا در حدود 4000 دلار).

بدین ترتیب این روش تنها می تواند توسط سارقین اطلاعات و یا سازمان های نظارتی به کار رود. به نظر می رسد برای محافظت در مقابل آن نیز هیچ وصله امنیتی در کار نیست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - و تنها می توانید از مکانیزم امنیتی ویژه HSTS بهره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - ببرید. این روش کمک می کند که از وبسایت ها در مقابل حملاتی که پروتکل ها را تقلیل می دهند یا کوکی ها را سرقت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - می کنند محافظت شود. روش دیگر استفاده از افزونه های امنیتی DNS است که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - البته هیچ کدام از آنها روش های آسانی به حساب نمی آیند.

در نهایت باید گفت که ریسک چنین حملاتی چندان بالا نیست و احتمالاً راه دائمی برای رفع آن وجود ندارد و باید تا زمان ارائه نسل بعدی شبکه های مخابراتی، یعنی فناوری 5G صبر کنیم.

 

تماشا کنید: با AlterEgo بیان ذهنی خود را به فرامین صوتی تبدیل کنید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** لباسشویی وست پوینت WMN1012117ERD شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت شیرگاه مازندران نارنج بن تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone