🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  4. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21368.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توسعه بازوی رباتیک پوشیدنی با کاربردهای متنوع [تماشا کنید]

مهندسان رباتیک دانشگاه «شربروک» در کانادا موفق به اختراع یک بازوی هیدرولیک کنترل از راه دور با امکان نصب روی کمر شده‌اند که می‌تواند کارهای مختلفی از چیدن میوه گرفته تا نابودی دیوارها را انجام ...

مهندسان رباتیک دانشگاه «شربروک» در کانادا موفق به اختراع یک بازوی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - هیدرولیک کنترل از راه دور با امکان نصب روی کمر شده‌اند که می‌تواند کارهای مختلفی از چیدن میوه گرفته تا نابودی دیوارها را انجام دهد.

هدف از این نوآوری، تقلید از عملکرد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - بازوی انسان در بسیاری از کاربردهای صنعتی و خانگی است. این دستگاه به عنوان یک بازوی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - رباتیک فوق‌العاده شناخته می‌شود که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - در ۳ محور قابلیت حرکت دارد. این بازو هیدرولیکی است و توسط کلاچ‌های مغناطیسی و انتقالات هیدرواستاتیک فعال می‌شود. این بازو به گونه‌ای طراحی شده که بتواند با کمترین جرم، بیشترین قدرت را ایجاد کند.

این بازو وزنی نزدیک به بازوی انسان دارد و تقریبا ۴ کیلوگرم است، اما می‌تواند اجسام با حداکثر وزن ۵ کیلوگرم را بلند کند. در حال حاضر این بازو به صورت خودکار و بدون نیاز به اپراتور فعالیت نمی‌کند و توسط فرد دیگری و از طریق یک برنامه دستی کنترل می‌شود.

در حال حاضر این بازو می‌تواند در انجام کارها انسان را همراهی کند و امکان استفاده از آن برای انجام کار مشترک با انسان یا فعالیت جداگانه وجود دارد. برای مثال کارهای معمولی و ثابت را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - می‌تواند این بازو انجام دهد تا انسان ذهن خود را مشغول کارهای خلاقانه کند.

نویسنده ارشد این تحقیق، «Catherine Véronneau» در صحبت با «IEEE Spectrum» - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - درباره استفاده از این بازو رباتیک اعلام کرده:

«در حال حاضر، قرارگیری این بازو روی بدن من با توجه به وزن ۴.۲ کیلوگرمی بد نیست و برای کاهش اینرسی نزدیک به مرکز جرم من قرار می‌گیرد. من به سرعت به این بازو عادت کردم و توانستم برخی از حرکات در راستای محورهای Y ،X و Z را انجام دهم. با وجود این موارد هنوز نمی‌توانم برخی کارها مانند حرکات‌های پیچشی شبیه به ضربه زدن به توپ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - تنیس را درست انجام دهم. ما همچنین متوجه شدیم که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - بند باید محکم به بدن وصل شود چرا که اگر عکس‌العملی میان بدن و بند وجود داشته باشد، حس بدی به شما منتقل می‌شود که ناراحت کننده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاندیز استان خراسان - است.»

به نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک قادر به ایجاد بازوی رباتیک با فعالیت خودکار برای انسان‌ها باشیم، با این حال مهندسان به فعالیت در این زمینه ادامه می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone