🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15393.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رفع فیلتر بعضی سایت‌ها برای بخشی از اقشار جامعه آغاز می‌شود

از صبح امروز خبری مربوط به رفع فیلتر یوتوب برای برخی از اقشار جامعه در آینده نزدیک در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است. «سجاد بنابی» عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، در گفتگویی کوتاه با ...

از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - صبح امروز خبری مربوط به رفع فیلتر یوتوب برای برخی از اقشار جامعه در آینده نزدیک در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است. «سجاد بنابی» عضو هیات مدیره - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - شرکت ارتباطات زیرساخت، در گفتگویی کوتاه با دیجیاتو این خبر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - را تایید کرد.

به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - گزارش دیجیاتو این موضوع نشان می‌دهد که احتمالاً پروژه اینترنت طبقه‌بندی شده که از مدت‌ها پیش و با اعلام - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - عرضه VPNهای قانونی توسط دادستانی کشور مطرح شده بود به مرحله عملیاتی خود بسیار نزدیک شده است.

«سجاد بنابی» در گفتگو با دیجیاتو ضمن تایید خبر رفع فیلتر یوتوب در آینده برای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - عده‌ای مانند اساتید دانشگاه، دانشجویان، پزشکان و خبرنگاران، اعلام کرد که انتشار جزئیات بیشتر درباره این خبر بر عهده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - دادستانی کل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - کشور و کمیته تعیین مصادیق مجرمانه (کارگروه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - فیلترینگ) است. او تاکید کرد که ارتباط این موضوع با مواردی چون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - VPN‌قانونی و طبقه‌بندی شدن اینترنت برای اقشاری از جامعه تنها پس از انتشار جزییات دقیق‌تر مشخص خواهد شد.

در واقع آنطور که بنابی می‌گوید دبیرخانه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - کارگروه تعیین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - مصادیق مجرمانه و بخصوص دادستانی کل کشور باید درباره جزئیات این اقدام اظهار نظر کنند و اطلاع‌رسانی در این حوزه برعهده دادستانی کل کشور است.

پیگیری‌های بیشتر دیجیاتو از مدیران وزارت ارتباطات حکایت از آن دارد که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - دامنه اقشاری که می‌توانند به اینترنت آزادتر دسترسی داشته باشند، به زودی بیشتر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - خواهد شد. همچنین گستره سایت‌هایی که در شرف رفع فیلتر شدن هستند بسیار بیشتر از یوتوب بوده و دیگر موارد را نیز در بر می‌گیرد.

خبر این تغییرات «آرش کریم بیگی» - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - مدیرعامل شاتل موبایل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - در توییتی منتشر کرده بود و حال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - با تایید یک مقام دولتی به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - نظر می‌رسد که این خبر رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس

پیش‌تر رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز اعلام کرده بود «شبکه ملی اطلاعات به دنبال قطع دسترسی به «اینترنت بین‌الملل» نیست بلکه قرار است سلسله مراتب دسترسی به اینترنت را ایجاد کند.»

بارها بحث سطح دسترسی کاربران داخل کشور به شبکه اینترنت از سوی نهادهای مختلف مثل دادستانی، مرکز ملی فضای مجازی، پدافند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - غیرعامل و وزارت ارتباطات مطرح شده است. از جمع‌بندی تمام اظهارنظرها، اینطور به نظر می‌رسد که بحث سطح بندی دسترسی به اینترنت، بیش از هر چیز وابسته به پروژه‌ای تحت عنوان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - «VPN قانونی» است. این پروژه، بر اساس خبرهای رسمی و غیر رسمی، بر مبنای ایجاد دسترسی متفاوتی برای چهار دسته خبرنگاران، پزشکان، دانشجویان و حوزه‌های علمیه قرار دارد.

بر اساس آخرین خبری که درباره این پروژه در رسانه‌ها منتشر شده آیین‌نامه VPN قانونی توسط دادستانی کل کشور و مرکز ملی فضای مجازی در حال تهیه است. آخرین اظهار نظر درباره موضوع VPN قانونی اما به ۱۷ اسفند ۹۹ برمی‌گردد؛ زمانی که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کازرون استان فارس - فیروزآبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی اعلام می‌کند که طرح مدیریت VPN با هدف طبقه بندی دسترسی کاربران به اینترنت، به زودی اجرا می‌شود.  گفتنیست که هنوز مشخص نیست به جز یوتوب، چه سایت‌هایی مشمول این موضوع خواهند شد و باید منتظر ماند تا دادستانی کل کشور جزییات بیشتری را در همین رابطه اعلام کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone