🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35824.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تست مقاومت فیزیکی وان پلاس 6 [تماشا کنید]

هنوز چند ساعت بیشتر از رونمایی رسمی وان پلاس 6 نگذشته، باید شاهد نابود شدنش به دست زَک از کانال معروف JerryRigEverything باشیم. زَک در ویدیوی زیر به تست مقاومت فیزیکی این پرچمدار جدید اندرویدی ...

هنوز چند ساعت بیشتر از رونمایی رسمی وان پلاس 6 نگذشته، باید شاهد نابود شدنش به دست زَک از کانال معروف JerryRigEverything باشیم. زَک در ویدیوی زیر به تست مقاومت فیزیکی این پرچمدار جدید اندرویدی پرداخته که شما را به تماشای آن دعوت می کنیم:

در این ویدیو می - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - بینیم که پشت و روی شیشه ای وان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - پلاس 6 با روکش گوریلا گلس محافظت می شود. این لایه مقاوم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - در درجه سختی 6 خش می افتد و در درجه 7 شاهد خراش عمیق آن هستیم. خوشبختانه شیشه روی دوربین و حسگر اثر انگشت در برابر اجسام فلزی و حتی تیغ نیز مقاومند.

نمایشگر وان پلاس 6 پس از حدود 20 ثانیه در برابر شعله مستقیم، سیاه می شود و سپس همانند دیگر پنل های امولد، دیگر به حالت اولیه بر نمی گردد. نهایتاً در تست مهم خمش، شاهد مقاومت کامل این موبایل پرچمدار هستیم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - با وجود انعطاف پذیری بالا، هیچ گونه شکستگی یا ترکی در این دستگاه به وجود نمی آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone