🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35818.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

انتشار بنچمارک گلکسی تب S4 سامسونگ مجهز به چیپست اسنپدراگون 835

به نظر می رسد زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسل تازه تبلت های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی تب S4 باقی نمانده. به خصوص که به تازگی نتایج بنچمارک این محصول با بهره مندی از ...

به نظر می رسد زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسل تازه تبلت های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی تب S4 باقی نمانده. به خصوص که به تازگی نتایج بنچمارک این محصول با بهره مندی از چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۳۵ در فضای مجازی منتشر شده است.

به احتمال زیاد نتایج مورد بحث - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که به گجتی با شماره مدل «SM-T835» تعلق دارد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مربوط به نسخه LTE تبلت پرچمدار جدید سامسونگ باشد. در حالی که پیش از این از انتصاب شماره مدل «SM-T830» به نسخه وای فای این محصول مطلع شده بودیم.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

جدول بالا همچنین آشکار می کند که سامسونگ قصد دارد تبلت جدید خود را با بالاترین توان پردازشی وارد میدان کند. اسنپدراگون 835 گرچه قوی ترین گزینه موجود در بازار نیست، اما به طور حتم با همراهی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می تواند جوابگوی تمام نیازهای کاربر خود باشد.

طبق شنیده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های پیشین - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این محصول قرار است با یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ پیکسلی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از نوع سوپر آمولد و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ روانه بازار شود. ضمن این که به احتمال زیاد در بدنه پشتی آن شاهد تعبیه یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بالای نمایشگر شاهد استفاده از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک حسگرر ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود.

هنوز از تاریخ قطعی رونمایی از تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ مطلع نیستیم، اما انتظار می رود که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کره ای ها این محصول را همزمان با نسل تازه فبلت پرچمدار خود در تابستان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2018 رونمایی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone