🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35823.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نخستین پردازنده ۱۰ نانومتری اینتل از سری Cannon Lake رسماً معرفی شد

بالاخره بعد از چند سال انتظار و تاخیرهای متعدد، کمپانی اینتل موفق شد نخستین نمونه از پردازنده های نسل هشتمی سری «کنن لیک» (Cannon Lake) را با معماری ۱۰ نانومتری رونمایی کند. چیپ ساز آمریکایی ...

بالاخره بعد از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چند سال انتظار و تاخیرهای متعدد، کمپانی اینتل موفق شد نخستین نمونه از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پردازنده های نسل هشتمی سری «کنن لیک» (Cannon - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - Lake) را با معماری ۱۰ نانومتری رونمایی کند.

چیپ ساز آمریکایی از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سال ها قبل وعده کوچ به معماری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جدیدتر و بهینه تر ۱۰ نانومتری را در زمینه تولید چیپ های پردازنده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود داده بود. ابتدا قرار بود این سری از محصولات در سال ۲۰۱۵ رونمایی شوند، اما مشکلات فنی بسیار فراتر از تصور مهندسین بود و پس از مدتی ارائه آن تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاد.

اینتل سال گذشته نیز نتوانست به وعده خود عمل کرده و قول ورود نخستین پردازنده ۱۰ نانومتری خود را برای سال ۲۰۱۹ داد. اما حال شاهد آن هستیم که چیپ Core i3-8121U زودتر از موعد مذکور از راه رسیده است.

پردازنده دو هسته ای جدید اینتل از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کلاک هسته های ۲.۲ گیگاهرتز برخوردار بوده و از فناوری «Turbo Boost 2.0» برای رساندن فرکانس کاری تا ۳.۲ گیگاهرتز پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می کند. چیپ مذکور مجهز به ۴ مگابایت کش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هوشمند است و توان طراحی گرمایی آن برابر با ۱۵ وات خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

طبق اعلام سازنده، امکان استفاده از ۳۲ گیگابایت رم با پهنای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - باند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دوگانه تا ۴۱.۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در ثانیه به همراه پردازنده Core i3-8121U وجود دارد. این مموری ها می توانند شامل سری های DDR4-2400 و LPDDR4/x-2400 باشند. ضمناً امکان استفاده از حافظه های پرسرعت جدید Optane این شرکت و همچنین ۱۶ اسلات «PCI Express» نیز وجود دارد.

در حال حاضر پردازنده مورد بحث به طور اختصاصی در قلب نوت بوک جدید IdeaPad 330 کمپانی لنوو حضور خواهد داشت و این مدل از لپ تاب مورد بحث نیز تنها در کشور چین در دسترس است. به بیان دیگر، این تنها یک شروع آزمایشی برای پردازنده های سری کنن لیک اینتل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است و برای عرضه عمومی مدل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های مختلف از آن می بایست - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تا سال آینده میلادی منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone