🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35821.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

امتیاز بالای ایسوس ذنفون 5 در تست دوربین DxOMark

موبایل ذنفون 5 ایسوس با قیمت ۴۷۰ دلاری یک میان رده تمام عیار به حساب می آید که در بدنه پشتی خود مجهز به یک دوربین دوگانه ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی است. اما به نظر می ...

موبایل ذنفون 5 ایسوس با قیمت ۴۷۰ دلاری یک میان رده تمام عیار به حساب می آید که در بدنه پشتی خود مجهز به یک دوربین دوگانه ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی است. اما به نظر می رسد فناوری هوش مصنوعی به کار رفته در این محصول توانسته کیفیت متمایزی را برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تصاویر خروجی آن به وجود بیاورد.

عملکرد دوربین موبایل مذکور به تازگی توسط وبسایت معتبر DxOMark مورد بررسی قرار گرفته و توانسته نمره قابل توجه ۹۰ را به دست بیاورد. بدین ترتیب ذنفون 5 از این جهت در رده پرچمداران سال ۲۰۱۶ گوگل و ۲۰۱۷ شرکت HTC قرار می گیرد.

کمپانی ایسوس در زمان معرفی موبایل مورد بحث مانور زیادی روی قابلیت های مرتبط با هوش مصنوعی تعبیه شده در آن داشت و مدعی بود به کمک این فناوری نرم افزار دوربین موبایل مورد بحث می تواند تا ۱۶ صحنه و سوژه مختلف را شناسایی نموده و بر اساس آن اقدام به تنظیم ویژگی هایی از جمله دمای رنگ‌ ها، بالانس سفیدی، میزان نوردهی و روشنایی نماید. ضمن این که محو کرده پس زمینه تصاویر پرتره نیز به کمک خود لنزها و نه ترفندهای نرم افزاری انجام می گیرد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران

حال که نتایج DxOMark منتشر شده به نظر می رسد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - که ادعاهای تایوانی ها چندان هم بی راه نبوده و محصول میان رده آنها در بخش دوربین حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

البته ذن فون ۵ ایسوس در زمینه ثبت ویدیوها تنها موفق - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - به کسب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - ۸۶ امتیاز شده که نشان می دهد هوش مصنوعی آن در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - این زمینه هنوز جای کار بسیاری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ نمایندگی شما دور و بر 1 نمک آبرود هم کار انجام میده؟
پاسخ: بله در 1 شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone