🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21770.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

دستگیری هکری که قصد فروش ۷۷۳ میلیون آدرس ایمیل را داشت

پلیس امنیتی اوکراین اعلام کرد هکری موسوم به «Sanix» که ژانویه سال گذشته قصد داشت دیتابیس حاوی ۷۷۳ میلیون آدرس ایمیل و ۲۱ میلیون پسورد یکتا را در اینترنت به فروش برساند دستگیر کرده است. ...

پلیس امنیتی اوکراین اعلام کرد هکری موسوم به «Sanix» که ژانویه سال گذشته قصد داشت دیتابیس حاوی ۷۷۳ میلیون آدرس ایمیل و ۲۱ میلیون پسورد یکتا را در اینترنت به فروش برساند دستگیر کرده است.

مقامات رسمی اکراین می‌گویند ۸۷ گیگابایت داده‌ای که سال - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - قبل در اینترنت فاش شد، تنها بخش بسیار کوچکی از داده‌های جمع آوری شده توسط Sanix هستند. آنطور که ادعا شده این هکر هفت دیتابیس مشابه شامل داده‌های شخصی و مالی مردم اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی را در اختیار داشته است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان
پلیس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - امنیتی اوکراین در حال بررسی سیستم هکر.

داده‌های سرقت شده شامل گذرواژه‌های ایمیل، رمزهای کارت بانکی، کیف پول الکترونیکی رمزارز، حساب PayPal و اطلاعاتی در مورد کامپیوترهای هک شده برای بات‌نت‌ها و حملات DDoS می‌شوند. پلیس امنیتی اوکراین پس از هجوم به محل سکونت Sanix، تجهیزاتی حاوی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - دو ترابایت داده سرقتی، ۳ هزار دلار پول نقد و ۱۹۰ هزار گریونا (معادل تقریبا ۷ هزار دلار) کشف کرد.

بر اساس گزارش KrebsOnSecurity، بیشتر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - داده‌هایی که Sanix در اختیار داشته قدیمی بوده‌اند و شامل داده‌هایی می‌شده‌اند که عمدتاً در رخنه‌های اطلاعاتی گسترده افشا شده بودند. البته - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - آنطور که ادعا شده این هکر ماه گذشته در حال فروش اطلاعات دسترسی به دانشگاه‌ها و یک حساب کاربری لو رفته VPN برای دولت سن برنادینو - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - در ایالت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - کالیفرنیا بوده است.

هکر مورد بحث در طول چندین سال حجم عظیمی از داده‌های شخصی سرقت شده را در اینترنت به فروش رسانده است. این اطلاعات در حال حاضر در اینترنت در گردش هستند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قوچان استان خراسان - و هکرهایی مثل Sanix می‌توانند از آن‌ها سوءاستفاده کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود حتما برای اکانت‌های خود گذرواژه قدرتمند بسازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone