🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21771.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون هوشمند 21Face معرفی شد؛ پشتیبانی از 5G و رزولوشن 8K

«Viomi»، از زیر مجموعه های شیائومی طی رویدادی در چین از نمایشگر هوشمند و تعاملی «21Face» رونمایی کرد که از چیپست 5G کوالکام و ۸ گیگابایت رم بهره می برد. این نمایشگر در چهار سایز ...

«Viomi»، از زیر مجموعه های شیائومی طی رویدادی در چین از نمایشگر هوشمند و تعاملی «21Face» رونمایی کرد که از چیپست 5G کوالکام و ۸ گیگابایت رم بهره می برد.

این نمایشگر در چهار سایز ۴۵، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی معرفی شده که نسخه ۷۵ اینچی از رزولوشن ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - پیکسل یا 8K، نرخ رفرش فوق العاده ۱۲۰ هرتز و مهمتر از همه شبکه 5G پشتیبانی می کند. دیگر مشخصات این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - تلویزیون هم بی شباهت به گوشی ها نیست و پردازش داده ها در آن توسط پردازنده چهار هسته ای و پردازشگر گرافیکی دو هسته ای صورت می - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - گیرد. پیکربندی حافظه هم شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

در لبه پایینی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - این تلویزیون یک اسپیکر قدرتمند با خروجی ۱۰۰ وات تعبیه شده که از دالبی اتموس و فیلتر پسیو HiFi پشتیبانی می کند. در لبه بالایی هم زائده ای به چشم می خورد که میزبان دوربین 1080p HD مجهز به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - هوش مصنوعی و حسگرهای سه بعدی و سنجش فاصله است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان

نسخه ۷۵ اینچی نه تنها به لطف چیپست کوالکام از 5G پشتیبانی می کند بلکه با وای فای ۶، بلوتوث و Zigbee هم سازگار است. مدل های ۵۵ و ۶۵ اینچی اما تنها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - با وای فای سازگاری دارند.

یکی دیگر از قابلیت این تلویزیون هوشمند Viomi مجهز بودن به کنترل بساوایی AI است که به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به ریموت و تنها با ژست های حرکتی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویدیو را عقب و جلو کرده یا صدا را کمک و زیاد کند. تلویزیون 21Face از 29 خرداد به بازار عرضه می شود اما درباره قیمت آن حرفی به میان نیامده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone