🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21768.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ساندار پیچای: گوگل از عرضه محصولات سخت افزاری دست نمی‌کشد

پس از موفقیت بالای اولین نسل از گوشی‌های پیکسل و همچنین موفقیت قابل قبول پیکسل ۲، گوگل دیگر در بازار گوشی‌های هوشمند عملکرد بی‌نظیری ندارد. این شرکت تا به امروز چندین پروژه را شروع و پس ...

پس از موفقیت بالای اولین نسل از گوشی‌های پیکسل و همچنین موفقیت قابل قبول پیکسل ۲، گوگل دیگر در بازار گوشی‌های هوشمند عملکرد بی‌نظیری ندارد. این شرکت تا به امروز چندین پروژه را شروع و پس از مدتی کنار گذاشته شده و همین موضوعی باعث نگرانی طرفداران گوشی‌های پیکسل شده، نگرانی که بنابر گفته «ساندار پیچای» ظاهرا بی‌مورد است.

پیچای، مدیرعامل گوگل و آلفابت به تازگی درباره گوشی‌های پیکسل و خروج برخی از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - مقامات کلیدی از این بخش صحبت و اعلام کرده که گوگل همچنین در حال سپری کردن یک دوره ادغام است. اولین نسل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - گوشی‌های پیکسل نزدیک به ۴ سال پیش وارد بازار شدند و گوگل علاوه بر آن‌ها، در رابطه با محصولات هوشمند خانگی «نست» نیز عملکرد فوق العاده‌ای ندارد.

به گفته پیچای فعالیت در حوزه سخت افزار سخت است و طول می‌کشد تا کارها به درستی انجام شوند. با این وجود، مدیرعامل آلفابت از چشم انداز بلندمدت این شرکت برای یک اکوسیستم شامل سخت افزار، نرم افزار و سرویس‌های متنوع خبر می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - گوگل تنها در یکی از این بخش‌ها فعالیت ندارد و شاهد عرضه نرم افزار، سخت افزار و سرویس‌های مختلفی از سوی آن هستیم، بنابراین ایجاد یک اکوسیستم توسط گوگل منطقی به نظر می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سوادکوه استان مازندران

این اکوسیستم باعث شده گوگل مشغول به تولید گوشی‌های پیکسل، دستگاه‌های نست هاب و کروم‌بوک‌ها شود. برخلاف سازندگان گوشی‌های هوشمند که از طریق فروش آن‌ها به درآمد دست پیدا می‌کنند، کسب و کار سخت افزار گوگل تحت سلطه بخش - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - محاسباتی آن است. سیستم عامل اندروید و کروم تنها ابزار و وسیله هستند و گوگل آن‌ها را به عنوان هدف نهایی نمی‌بیند.

با وجود اینکه سخت افزار تنها یک ابزار است، ساندار پیچای اعلام کرده که برای رسیدن به هدف نهایی باید این بخش پایدار شود و دوام بیاورد. فروش بخش سخت افزار گوگل چندان چشمگیر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سوادکوه استان مازندران - نیست، با این حال مدیرعامل آن اطلاعاتی درباره نقشه‌های آینده منتشر نکرده. در حالی که شاید دید بلندمدت باعث شده این شرکت در بخش سخت افزار چندان عجول نباشد، اما این احتمال وجود دارد که بازار منتظر آن‌ها نماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی بکو WMY 91243 LB3 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت سوادکوه مازندران دهکلان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone