🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11195.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت تماس صوتی و تصویری به اپلیکیشن اصلی فیسبوک برمی‌گردد

فیسبوک به‌صورت آزمایشی قابلیت گفتگوی صوتی و تصویری را در اپلیکیشن اصلی این پلتفرم قرار داده و هم اکنون کاربران ساکن آمریکا و برخی از کاربران دیگر می‌توانند در اپلیکیشن اصلی فیسبوک نیز از قابلیت ...

فیسبوک به‌صورت آزمایشی قابلیت گفتگوی صوتی و تصویری را در اپلیکیشن اصلی این پلتفرم قرار داده و هم اکنون کاربران - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - ساکن آمریکا و برخی از کاربران دیگر می‌توانند در اپلیکیشن اصلی فیسبوک نیز از قابلیت گفتگوی صوتی و تصویری استفاده کنند. این اقدام فیسبوک را می‌توان کار مثبتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - تلقی کرد؛ زیرا دیگر کاربران اپلیکیشن اصلی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - این پلتفرم نیازی ندارند برای مکالمه صوتی یا تصویری اپلیکیشن پیام‌رسان آن را دریافت و نصب کنند.

 قبلا کاربران می‌توانستند از اپلیکیشن اصلی فیسبوک برای دریافت و ارسال پیام نیز استفاده کنند؛ اما این شرکت در سال ۲۰۱۴ تصمیم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - گرفت بخش پیام‌رسان را - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - از اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - اصلی فیسبوک جدا کند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - و آن را به‌عنوان اپلیکیشن مجزایی در اختیار کاربران قرار دهد. پس از چنین رویکردی، این شبکه اجتماعی اعلام کرد ویژگی‌های مربوط به پیام‌رسانی و ارتباطات تنها در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - اپلیکیشن پیام‌رسان در دسترس خواهند بود؛ فیسبوک در آن زمان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - هدف خود از انجام این کار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - را جلوگیری از گرایش کاربران به سمت استفاده از اپلیکیشن‌های سایر پلتفرم‌ها عنوان کرد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان

اما گویا زاکربرگ تصمیم گرفته دوباره برخی قابلیت‌های ارتباطی و پیام‌رسانی را به اپلیکیشن اصلی فیسبوک بازگرداند؛ البته ارسال و دریافت پیام‌های متنی هنوز تنها به‌صورت اختصاصی در اپلیکیشن مسنجر قابل‌ استفاده است.

 فیسبوک در اوایل ماه میلادی جاری اعلام کرد که قابلیت رمزگذاری سرتاسری را به قابلیت گفتگوی صوتی و تصویری پیام‌رسان خود افزوده است و از این پس تنها دو طرف ارتباط قادر به دیدن یا شنیدن صدا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - و تصویر یکدیگر هستند. در ضمن این اپلیکیشن در به‌روزرسانی اخیر خود از قابلیت پشتیبانی از کد QR و لینک‌های پرداخت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - نیز برخوردار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اسالم استان گیلان - شده است

هنوز مشخص نیست کاربران سایر کشورها از چه زمانی می‌توانند از قابلیت مکالمه صوتی و تصویری در اپلیکیشن اصلی فیسبوک استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوگل نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دور و بر روستای روهام بیک اسالم هم تعمیر لباسشویی آبسال AES-10613 هم دارید؟
پاسخ: بله در روستای روهام بیک شهر اسالم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone