🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11192.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تمام برندهای تجاری بزرگ موبایل به جز اپل با مشکل کمبود چیپ مواجه هستند

در حالی که اکثر برندهای بزرگ تولید کننده موبایل با مشکل تامین تراشه روبرو هستند و به همین دلیل امکان عرضه برخی محصولات را به بازار ندارند، ظاهرا اپل در مقایسه با بقیه رقبا، در ...

در حالی که اکثر برندهای بزرگ تولید کننده موبایل با مشکل تامین تراشه روبرو هستند و به همین دلیل امکان عرضه برخی محصولات را به بازار ندارند، ظاهرا اپل در مقایسه با بقیه رقبا، در فروش موبایل‌های آیفون با مشکلات چندانی دست و پنجه نرم نمی‌کند.

کمبود جهانی تراشه معضل بزرگ سال ۲۰۲۱ است. با وجود این کمبود، برندهای تجاری نمی‌توانند خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده کنند و تحلیلگران معتقد هستند که این جریان تا سال ۲۰۲۲ ادامه داشته باشد. اما اگر توجه کرده باشید خبر زیادی در مورد کمبود گوشی‌های اپل شنیده نمی‌شود. کوپرتینویی‌ها همچنین در زمان مواجه شدن با این کمبود، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان - برنامه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان - انتقال تراشه‌ خود را نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان

بر اساس گزارش جدیدی از Wave7 Research، شرکتی که ماهانه درباره بازار گوشی‌های موبایل ایالات متحده گزارش صادر می‌کند، اپل در یک حرکت هوشمندانه پیش از سایر سازندگان کمبود تراشه را پیش‌بینی کرده بود. «جف مور» رئیس Wave7 می‌گوید: «منابع ما به Wave7 Research اعلام کردند که اپل توانست عرضه چیپست - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان - خود را خیلی زودتر متوقف کند. این امر در مورد سایر تولیدکنندگان صحیح نبوده است.»

موضوع جالب این است که مشکل به وجود آمده در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان - برخی موارد روی مدل‌های مختلف تاثیرگذار است. برای مثال گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با کمبود روبرو نیستند اما طبق این گزارش گوشی‌های گلکسی A51، َ01، A21، 02s و نوت ۲۰ بازار موبایل تمام شده است. گلکسی S21 و S21 اولترا پرفروش‌ترین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان - ‌گوشی‌های سامسونگ در نظرسنجی‌های ماه گذشته میلادی بوده‌اند.

هر چند کمبود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان - گوشی های سامسونگ به جایگاه وان پلاس در بین بهترین گوشی‌های اندروید جایگزین کمک کرده اما وان پلاس نیز تحت تاثیر کمبود جهانی تراشه قرار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان - گرفته است. نورد N200 در ماه گذشته میلادی با سهم ۲۰ درصدی برترین گوشی فروخته شده در فروشگاه‌های مترو بوده اما سهم آن در این ماه به دلیل کاهش عرضه برخی دستگاه‌های وان پلاس به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

در هر صورت این مشکل ممکن است تا سال آینده ادامه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رودبار استان گیلان - داشته باشد. دلیل تاخیر گلکسی S21 FE از سوی سامسونگ نیز ممکن است به همین دلیل باشد و عرضه گوشی‌های آینده نیز تحت تاثیر قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone