🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11179.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

جنگنده F-15QA بوئینگ، پیشرفته‌ترین نسخه F-15 معرفی شد [تماشا کنید]

بوئینگ، نیروی هوایی ایالات متحده و نیروی هوایی قطر (QEAF) به تازگی از جنگنده بوئینگ F-15QA رونمایی کرده‌اند که از فناوری‌های پیشرفته‌ای شامل کابین دیجیتال ساخته شده از شیشه بهره می‌برد. این جنگنده برای استفاده ...

بوئینگ، نیروی هوایی ایالات متحده و نیروی هوایی قطر (QEAF) به تازگی از جنگنده بوئینگ F-15QA رونمایی کرده‌اند که از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - فناوری‌های پیشرفته‌ای شامل کابین دیجیتال ساخته شده از شیشه بهره می‌برد. این جنگنده برای استفاده توسط نیروی هوایی قطر با همکاری ارتش آمریکا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - به این کشور فرستاده می‌شود.

این جنگنده جدید و پیشرفته نام رسمی «ابابیل» را یدک می‌کشد و پیشرفته‌ترین نسخه از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - خانواده F-15 است که تحت قرارداد ۶.۲ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - میلیارد دلاری با وزارت دفاع ایالات متحده برای قطر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - ساخته می‌شود.

اولین نمونه اولیه این جنگنده ۱۶ ماه پیش یعنی در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۳ آوریل ۲۰۲۰) - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - به پرواز درآمد. در این آزمایش‌ها، جنگنده بوئینگ توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت. از آن زمان تا به امروز، خلبانان QEAF تحت تمرین خلبانی پیش از تحویل جنگنده بودند.

زمانی که ۳۶ نمونه این جنگنده تحویل دولت قطر داده شود، بوئینگ تا سال ۲۰۲۴ به تیم پرواز و نگهداری آموزش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - می‌دهد و همچنین پشتیبانی لجستیکی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - از آن‌ها خواهد کرد و قطعات یدکی را تامین می‌کند.

جنگنده بوئینگ F-15QA به فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - رادارها و سنسورهای جدید مجهز شده و از توانایی‌های جنگ الکترونیکی هم بهره می‌برد. به گفته بوئینگ، چنین فناوری‌هایی یک جهش تحول‌آفرین برای این جنگنده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - به حساب می‌آیند.

بنابر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - اعلام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - معاون ریاست برنامه F-15 به نام «پرت کومار»، این جنگنده جدید سرعت و محدوده پرواز بیشتری را در اختیار نیروی هوایی قطر قرار می‌دهد و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - می‌تواند در جنگ‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.

در حالی بوئینگ از نسخه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر همدان استان همدان - جدید F-15 رونمایی کرده که کشورها روی نسل بعدی جنگنده‌ها کار می‌کنند. علاوه بر این، ایالات متحده آمریکا می‌خواهد به نیروی هوایی‌اش یک پهپاد جنگی جدید اضافه کند که در نهایت جایگزین جت F-16 می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone