🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11184.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بیلد جدید نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ با یک ویجت جدید منتشر شد

بیلد جدید نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ (Insider Preview) با شماره ۲۲۰۰۰.۱۶۸ در کانال‌های Dev و بتا در دسترس قرار گرفت. این نسخه شامل یک ویجت جدید، پشتیبانی از زبان‌های تازه و اصلاح باگ‌ها و ...

بیلد جدید نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ (Insider Preview) با شماره ۲۲۰۰۰.۱۶۸ در کانال‌های Dev و بتا در دسترس قرار گرفت. این نسخه شامل یک - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - ویجت جدید، پشتیبانی از زبان‌های تازه و اصلاح باگ‌ها و ایرادات نسخه‌های قبلی است.

ویندوز ۱۱ اینسایدر پریویو ۲۲۰۰۰.۱۶۸ به طور عمده به رفع اشکالات سیستم می‌پردازد اما دارای ویجت جدیدی به نام مایکروسافت ۳۶۵ است. این ویجت فایل‌های کاری، اخبار و اطلاعات جلسات را در اختیار کاربران تجاری قرار می‌دهد. تنها زمانی می‌توانید از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - ویجت مایکروسافت ۳۶۵ استفاده کنید که با یک اکانت AAD روی ویندوز ۱۱ لاگین کرده باشید.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان

ویندوز ۱۱ حالا در اپلیکیشن Chat که از سرویس مایکروسافت تیمز استفاده می‌کند با چند زبان جدید سازگار است. از امروز می‌توانید با زبان خود سیستم عامل از این سرویس استفاده کنید یا یک زبان دیگر را برگزینید. ویندوز ۱۱ در نسخه‌های قبلی ایرادی داشت که باعث می‌شد نتوانید در دستگاه‌های سازگار با قلم از بخش نتایج جستجو، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - اپلیکیشن‌ها را اجرا کنید. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - این اشکال حالا برطرف شده است.

در بیلد جدید ویندوز ۱۱، زمانی که از ویجت Family استفاده می‌کنید، دیگر به‌طور غیرمنتظره با پیامی روبرو نمی‌شوید که - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - از شما بخواهد دستگاهی را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - متصل کنید تا زمان فعالیت در صفحه را ببینید.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان

مایکروسافت همچنین آپدیت جدید استور (با نسخه ۲۲۱۰۸.۱۴۰۱.۹.۰) را برای کاربران کانال Dev ویندوز اینسایدر منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - است. این آپدیت تغییرات نسبتا بزرگی را در رابط کاربری Library اعمال می‌کند و مسیریابی را بهبود می‌بخشد. به‌علاوه، طراحی Spotlight هم به‌روز شده تا محصولات برتر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - به شکل مناسب‌تری در اپلیکیشن مایکروسافت استور به نمایش دربیایند. در این نسخه، اگر ماوس خود را روی یک گزینه نگه دارید، می‌توانید پیش‌نمایشی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - از محتوای آن را ببینید.

این شرکت امیدوار است که آپدیت استور را به‌زودی در کانال بتای ویندوز اینسایدر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - ارائه کند. مایکروسافت همچنین در مجموع یادآور شده که اگر روی کانال Dev - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - هستید، اکنون زمان مناسبی است تا به کانال بتا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر گلستان استان گلستان - بروید و از بیلدهای پایدارتر ویندوز ۱۱ استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone