🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11198.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن لینگوگیم؛ بازی و زبان‌آموزی

در قرن بیست و یکم متدهای زبان‌آموزی متفاوتی وجود دارند که هر کس با توجه به توانایی‌های خود و شرایط به خصوصش به سراغ یکی از این روش‌ها می‌رود اما بدون شک استفاده از اپ‌های ...

در قرن بیست و یکم متدهای زبان‌آموزی متفاوتی وجود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - دارند که هر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - کس با توجه به توانایی‌های خود و شرایط به خصوصش به سراغ یکی از این روش‌ها می‌رود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - اما بدون شک استفاده از اپ‌های موبایلی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - مثل اپلیکیشن لینگوگیم یکی از محبوب‌ترین روش‌های فعلی است.

اپلیکیشن‌های زبان‌آموزی هم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - تنوع زیادی دارند و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - هر کدام از یک روش به خصوص استفاده می‌کنند. روش مورد استفاده در اپلیکیشن لینگوگیم ترکیب - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - روند آموزش با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - بازی و رقابت است که کمک می‌کند مشکل همیشگی انگیزه در زبان‌آموزان کم‌رنگ‌تر شود.

اپلیکیشن لینگوگیم از چند بخش تشکیل شده که هر کدام از روش متفاوتی استفاده می‌کنند. اولین بخش، بخش لغت است که بیش از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - ۵۰۰۰ مرحله و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - ۴۰۰۰ لغت را پوشش می‌دهد. در این بخش ابتدا تعدادی لغت همراه با معنی و تصویر به کاربران نمایش داده می‌شود و شما باید سعی کنید این کلمات را یاد بگیرید.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان

پس از این که کلمات را - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - یاد گرفتید، با چند روش مختلف از شما سوال می‌شود و باید در طی مدت زمان مشخصی به سوالات پاسخ بدهید. در ازای پاسخ دادن به سوالات امتیاز دریافت می‌کنید که در حساب کاربری شما ثبت می‌شوند و بر اساس آن‌ها رده‌بندی می‌شوید.

علاوه بر لغات، یک بخش مکالمه هم وجود دارد که در آن جملات به همراه معانی آن‌ها به شما نمایش داده می‌شوند و باید معنی درست را انتخاب کنید یا جمله‌ای که می‌شنوید را کامل کنید. این بخش به تفکیک موضوعات مختلف طراحی شده است و بیش از ۱۰۰ موضوع مختلف را پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، بازی‌های دونفره، حذفی و گروهی هم در اپلیکیشن لینگوگیم گنجانده شده‌اند که اگر بتوانید امتیاز بالایی به دست - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - بیاورید جایزه دریافت می‌کنید. در حقیقت اگر جزو نفرات - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - اول تا سوم رده‌بندی باشید، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - سکه و الماس دریافت می‌کنید و اگر صرفا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - توانسته باشید در جدول بمانید تعداد مشخصی سکه نصیبتان می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان

اپلیکیشن لینگوگیم یک بخش گفتگوی گروهی هم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - دارد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - که کاربران می‌توانند در آن سوالات خود را مطرح کنند و از بقیه‌ی کاربران جواب دریافت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - کنند یا در بخش انگلیسی مکالمات روزمره‌ی خود را تمرین کنند.

از نظر طراحی، تنوع و محتوای آموزشی سازندگان این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - اپ رضایت‌بخش عمل کرده‌اند اما پاشنه آشیل این مجموعه نبودن امکان تعیین سطح است. تمرینات از سطح پایین شروع می‌شوند که باعث می‌شود کاربران سطح متوسط و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - بالاتر عملا نتوانند از اپ استفاده کنند.

ورود به مراحل مختلف نیاز به سکه دارد و اگر سکه‌های بیشتری می‌خواهید می‌توانید از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای استفاده کنید. از طرفی هم تعداد مراحل و بازی‌هایی که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - در روز می‌توانید بگذرانید محدود هستند و اگر می‌خواهید این تعداد را بیشتر کنید باید اشتراک کاربری بخرید.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان

قیمت اشتراک کاربری بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومن است که اگر کاربر دائم باشید قیمت مناسبی دارد. طراحی محیط اپلیکیشن و رابط کاربری به خوبی انجام شده و به صورت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - کلی هم اپ در حال آپدیت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - است و احتمالا ویژگی‌های بیشتری - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - به آن اضافه خواهند شد.

اگر می‌خواهید - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - زبان‌آموزی را با ترکیب بازی و رقابت ترجمه کنید، اپلیکیشن لینگوگیم عنوان مناسبی است اما به یاد داشته باشید که اگر سطح زبان انگلیسی متوسط یا بالاتر دارید - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان - احتمالا لغات و موضوعات مکالمه برای شما ساده خواهند بود. برای دانلود اپ می‌توانید از لینک انتهای مطلب استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر منجیل استان گیلان

لینگوگیم

سازنده: گروه آموزشی بهنیا قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone