🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11209.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کارمندان اپل برای مقابله با سیاست‌های اشتباه، وب‌سایت AppleToo را راه‌اندازی کردند

کارمندان اپل با هدف مبارزه با سیاست‌های بعضا اشتباه این شرکت در حوزه‌‌هایی همچون تبعیض‌نژادی، تبعیض جنسیتی، رفتارهای تبعیض آمیز و غیرعادلانه، انجام مسئولیت‌ها فراتر از قوانین کار و برخی موارد دیگر وب‌سایتی تحت «AppleToo» ...

کارمندان اپل با هدف مبارزه با سیاست‌های بعضا اشتباه این شرکت در حوزه‌‌هایی همچون تبعیض‌نژادی، تبعیض جنسیتی، رفتارهای تبعیض آمیز و غیرعادلانه، انجام مسئولیت‌ها فراتر از قوانین کار و برخی موارد دیگر وب‌سایتی تحت «AppleToo» راه‌اندازی کرده‌اند.

این تصمیم می‌تواند گام بزرگی در حل مشکلات نیروهای کار این شرکت ایجاد کرده و تصویر روشن‌تری از مشکلات و مسایل آنها در سازمان ارائه دهد. نیروی انسانی در هر سازمان و نهادی ممکن است در محیط کار با انواع بی‌عدالتی‌‌ها، تبعیض‌ها و مسایل مختلف روبرو شود که گاهی مجال مطرح کردن چنین موضوعاتی برای آنها فراهم نیست.

در نتیجه معمولا چنین - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کازرون استان فارس - مشکلاتی مطرح نشده باقی می‌مانند و در لابه‌لای حجم بالای مسئولیت‌ها فراموش می‌شوند. گاهی نیز به دلیل آنکه مشکلات از مسیر درستی مطرح نمی‌شوند، نادیده گرفته شده و باعث رنجیده خاطر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کازرون استان فارس - شدن نیروی کاری می‌شود. حضور کارمندانی که صدای آنها شنیده نمی‌شود و هیچ مرجعی به نیازها و درخواست‌های آنها پاسخگو نیست می‌تواند بر کارایی و اثربخشی آنها در سازمان تاثیر منفی بگذارد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کازرون استان فارس

کارمندان اپل برای پایان دادن به چنین مشکلاتی، رویکرد جدیدی را در پیش گرفته و از وب‌سایت AppleToo رونمایی کردند تا همه کارمندان این شرکت درهمه سطوح فعالیتی بتوانند از مشکلات خود حرف زده و به سیاست‌های بعضا اشتباه اپل واکنش نشان دهند.

در حال حاضر برای ساماندهی به این پلتفرم در حدود ۱۵ نفر نیروی انسانی اپل مشغول فعالیت هستند و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کازرون استان فارس - آن را مدیریت می‌کنند. در صفحه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کازرون استان فارس - اول وب‌سایت مربوطه اهداف راه‌اندازی پلتفرم و قوانین مربوط به ارائه نقطه نظرات اعلام شده‌اند.

با چنین رویکردهایی کارمندان اپل امیداوارند بتوانند مسیری برای طرح انتقادهای خود به برخی سیاست‌های اپل داشته باشند. باید دید راه‌اندازی چنین پلتفرمی در عمل تا چه اندازه می‌تواند مشکلات پرسنل اپل را حل و فصل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone