🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11187.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت نصب ویندوز ۱۱ روی کامپیوترهای قدیمی را ممکن می‌کند

مایکروسافت پشتیبانی از برخی پردازنده‌های نسل هفتم اینتل را به ویندوز ۱۱ اضافه کرده اما شمار این پردازنده‌ها زیاد نیست. البته کاربران می‌توانند به‌صورت غیررسمی این سیستم عامل را روی دستگاه‌های غیرسازگار نصب کنند. به‌علاوه، ...

مایکروسافت پشتیبانی از برخی پردازنده‌های نسل هفتم اینتل را به ویندوز ۱۱ اضافه کرده اما شمار این پردازنده‌ها زیاد نیست. البته کاربران می‌توانند به‌صورت غیررسمی این سیستم عامل را روی دستگاه‌های غیرسازگار نصب کنند. به‌علاوه، برنامه PC Health Check هم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - به‌زودی به‌روز می‌شود تا اطلاعات جدیدتری را به کاربران ارائه کند.

مایکروسافت پیش‌نیازهای حداقلی نصب ویندوز ۱۱ را در ماه ژوئن اعلام کرده بود ولی حالا پشتیبانی از پردازنده‌های اینتل سری Core X و سری Xeon W را به سیستم عامل خود اضافه کرده است. این نسخه همچنین حالا از پردازنده - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - اینتل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - Core 7820HQ که در داخل سرفیس استودیو ۲ وجود دارد پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت مدتی است که در حال آزمایش ویندوز ۱۱ با این پردازنده‌ها بوده اما اینتل Core 7820HQ فقط روی دستگاه‌هایی جواب می‌دهد که دارای قابلیت DCH باشند. این فناوری نوعی طراحی ساده‌تر و ایمن‌تر در پردازنده‌هاست که مایکروسافت چند وقتی است آن را - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - سازندگان CPU توصیه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - می‌کند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان

ویندوز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - ۱۱ به‌صورت رسمی از پردازنده‌های AMD Zen 1 پشتیبانی نمی‌کند. این شرکت می‌گوید پس از آنالیزهای دقیق با همکاری AMD به این نتیجه رسیده که امکان پشتیبانی از این پردازنده‌ها وجود ندارد. البته برای نصب ویندوز ۱۱ روی این سیستم‌ها راهکار جایگزینی وجود دارد اما مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - می‌گوید عدم رعایت پیش‌نیازهای حداقلی موجب افزایش ۵۲ درصدی کرش در کرنل شده است، در حالی که سایر دستگاه‌ها تا ۹۹.۸ درصد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - بدون کرش بوده‌اند.

اهالی ردموند اعلام کرده‌اند که هر کامپیوتری با پردازنده‌های قدیمی می‌تواند فایل ISO ویندوز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - ۱۱ را دانلود و این سیستم عامل را به‌صورت دستی نصب کند. با این حال، هیچ تضمینی برای سازگاری درایورها و اعتمادپذیری کلی سیستم وجود ندارد. افزون بر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - این، مایکروسافت نصب ویندوز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - ۱۱ روی دستگاه‌های پشتیبانی‌ نشده را توصیه یا تبلیغ نمی‌کند. به‌عبارت دیگر، حالا فقط کافیست پردازنده‌ای ۶۴ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - بیتی با دو یا چند هسته، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان

مایکروسافت به‌زودی برنامه PC Health Check را به‌روز می‌کند تا پشتیبانی از پردازنده‌های جدید اینتل را اضافه کرده و دقیق‌تر توضیح دهد که چرا کامپیوتر شما احتمالا با ویندوز ۱۱ سازگار نخواهد بود. برای مثال در این نسخه اعلام می‌شود که چه کامپیوترهایی به Secure Boot یا TPM 2.0 نیاز دارند.

این غول دنیای - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلستان استان گلستان - نرم‌افزار می‌گوید تعیین پیش‌نیازهای حداقلی ویندوز ۱۱ به منظور پیشبرد درایورهای مدرن DCH و افزایش امنیت دستگاه‌ها با TPM و VBS بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپیده نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
سلام به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone