تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23894.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

همراه داشتن مک بوک پرو 2015 برای مسافران خطوط هوایی آمریکا ممنوع شد

اداره هوانوردی فدرال آمریکا در تازه ترین اعلامیه خود گفته برخی از مدل های مک بوک پرو 2015 مجوز ورود به داخل هواپیما را نخواهند داشت. اداره مذکور در اعلامیه خود گفته: «مک بوک پرو ...

اداره هوانوردی فدرال آمریکا در تازه - تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ترین اعلامیه خود گفته برخی از مدل های مک بوک پرو 2015 - تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مجوز ورود به داخل هواپیما را نخواهند داشت.

اداره مذکور در اعلامیه خود گفته:

«مک بوک پرو های 15 اینچی که اواسط 2015 تا فوریه 2017 فروخته شده باشند، مجوز آورده شدن به داخل هواپیما را ندارند.»

به گزارش سایت بلومبرگ، اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) گفته از معیوب بودن باتری برخی از مدل های مک بوک پرو 2015 آگاه است و ایرلاین های اصلی - تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کشور را از این موضوع باخبر کرده.

تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در ادامه اعلامیه گفته شده در - تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صورتی که مسافر باتری معیوب مک بوک پرو خود را تعویض کند، به او اجازه سوار شدن به هواپیما - تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داده می شود. اپل تعویض باتری معیوب مک بوک پرو را به طور رایگان انجام می دهد.

بلومبرگ گزارش کرده چهار ایرلاین در انگلستان، ایتالیا و کانادا که با شرکت باربری Total Cargo Enterprise همکاری می کنند نیز - تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ممنوعیت به همراه آوردن مک بوک پرو را اعمال کرده اند. این شرکت باربری شرکت اعلام کرده مک بوک پرو در هیچ یک - تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از ایرلاین های همکار مجوز ورود به داخل هواپیما را نداشته و پرسنل این شرکت جلوی مسافران را هنگام رد شدن از گیت خواهند گرفت.

اپل خرداد ماه برای جمع آوری مک بوک پروهایی که باتری معیوب داشته و بین سپتامبر 2015 و فوریه 2017 فروخته شده بودند، فراخوان داد. کمپانی کوپرتینویی در فراخوان خود گفته بود باتری این لپ تاپ ها از مشکل داغ شدن بیش از حد رنج برده و خطرناک هستند.

این اولین دفعه ای نیست که مسافران از - تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به همراه آوردن دیوایس معیوب به داخل هواپیما منع می شوند. سال 2016 پس از گزارشات متعددی که از آتش گرفتن باتری گلکسی نوت 7 منتشر شد، ایرلاین ها به مسافرینی که این فبلت را همراه - تعمیرات یخچال هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داشتند اجازه سوار شدن به هواپیما را نمی دادند.

دارندگان مک بوک پرو مدل سال 2015 می توانند با رفتن به سایت اپل و وارد کردن شماره سریال لپ تاپ خود از سالم بودن باتری آن اطمینان حاصل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone