🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11185.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بدترین آسیب‌پذیری ابری: مشتریان آژور مایکروسافت دو سال در معرض خطر بوده‌اند

مایکروسافت به هزاران مشتری سرویس ابری آژور هشدار داده که اطلاعات آن‌ها بر اثر یک آسیب‌پذیری جدی در طول دو سال اخیر به‌طور کامل در دسترس بوده است. در میان این مشتریان بسیاری از شرکت‌های ...

مایکروسافت به هزاران مشتری سرویس ابری آژور هشدار داده که اطلاعات آن‌ها بر اثر یک آسیب‌پذیری جدی در طول دو سال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - اخیر به‌طور کامل در دسترس بوده است. در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - میان این مشتریان بسیاری از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - شرکت‌های فهرست فورچون ۵۰۰ هم حضور - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - دارند.

یک آسیب‌پذیری در پایگاه داده Microsoft - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - Azure Cosmos DB باعث شده مهاجمان به‌صورت غیرمجاز به اطلاعات بیش از ۳۳۰۰ مشتری سرویس آژور دسترسی پیدا کنند. این آسیب‌پذیری زمانی به وجود آمد که مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ قابلیتی به نام Jupyter Notebook را به Cosmos DB اضافه کرد. این ویژگی در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ به شکل پیش‌فرض برای همه کاربران فعال شد.

وب‌سایت سرویس Azure Cosmos DB نام‌هایی همچون کوکاکولا، اکسان‌موبیل، والگرینز و Liberty Mutual Insurance را به عنوان مشتریان خود ذکر کرده است. «امی لوت‌واک»، مدیر ارشد فناوری شرکت Wiz که این ایراد را کشف کرده می‌گوید: «این بدترین آسیب‌پذیری ابری قابل تصور است. بحث پایگاه داده مرکزی آژور در میان است و می‌توانیم به هر پایگاه داده‌ای که بخواهیم دسترسی پیدا کنیم.»

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل

مایکروسافت می‌گوید با وجود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - شدت و خطر آسیب‌پذیری هنوز هیچ مدرکی مبنی بر دسترسی غیرمجاز به اطلاعات پیدا نکرده است. این شرکت بابت کشف این آسیب‌پذیری ۴۰ هزار دلار به Wiz پاداش داده و مدعی است که بررسی لاگ‌ها از رخنه به پایگاه‌های داده این سرویس حکایت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - نمی‌کند.

شرکت Wiz در پست مفصلی می‌گوید آسیب‌پذیری حاضر به محققان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - اجازه داده به کلیدهایی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - دسترسی پیدا کنند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - که ایمنی پایگاه‌های داده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - Cosmos DB را برای کاربران مایکروسافت تامین می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - کسی که این کلیدها را در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - دست می‌گیرد، به قابلیت کامل خواندن، نوشتن و حذف اطلاعات هزاران کاربر سرویس آژور دست می‌یابد.

Wiz مدعی است که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - این مشکل را دو هفته پیش پیدا و مایکروسافت پس از ۴۸ ساعت آن را برطرف کرده است. با این حال، مایکروسافت نمی‌تواند کلیدهای اصلی مشتریان خود را تغییر دهد و به همین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل - دلیل به کاربران Cosmos DB ایمیل داده تا آن‌ها به‌صورت دستی با تغییر کلیدها جلوی خطر احتمالی را بگیرند.

- تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خلخال استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر صهبا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر احیانا تعمیرچی طرفای نصیری یری خلخال تعمیرات لباسشویی الجی WM-843SW 8 KG داره.
پاسخ: بله در نصیری یری شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone