🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11212.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی تاریخ مراسم بعدی‌اش را اعلام کرد: رونمایی از گوشی‌های سری 11T؟

شیائومی با انتشار پوستر جدیدی در حساب رسمی‌اش در توییتر، از برگزاری رویداد بعدی‌اش در روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) خبر داد. این رویداد قرار است ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار شود. ...

شیائومی با انتشار پوستر جدیدی در حساب رسمی‌اش در توییتر، - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از برگزاری رویداد بعدی‌اش - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - (۱۵ سپتامبر) خبر داد.

این رویداد - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قرار است ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار شود. انتظار می‌رود چینی‌ها هیجان‌انگیزترین محصولات جدید خود را رونمایی کنند. در متن توییت به این موضوع اشاره شده که موضوعی بزرگ در راه است و باید دید چینی‌ها - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قصد دارند چه محصولاتی را با چه مشخصاتی معرفی کنند که از آن بدین شکل یاد می‌کنند.  

با توجه به اینکه شیائومی میکس ۴ و همچنین تبلت ۵ شیائومی پیشتر معرفی شده‌‌اند و شیائومی در عرض ۵ دقیقه توانست ۲۰۰ هزار تبلت سری می پد ۵ بفروشد. این سوال به ذهن می‌آید که ممکن است چینی‌ها چه محصول دیگری را در این رویداد معرفی کنند.

تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
شیائومی می 10T پرو

تا به امروز شایعه‌ها و اخبار غیررسمی مختلفی در مورد سری می 11T یا طبق استراتژی جدید چینی‌ها گوشی‌های شیائومی 11T منتشر شده‌اند که ظاهرا با بهبودهایی مانند شارژ سریع ۱۲۰ واتی - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای مدل پرو از راه می‌رسند. سال گذشته چینی‌ها سری می 10T را در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ۱۳۹۹) رونمایی کردند.

پوستر ارائه شده برای رویداد بعدی شیائومی بسیار مبهم است و اطلاعات خاصی در مورد محصولات احتمالی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، ارائه نمی‌دهد. در نتیجه مشخص نیست محصول موردنظر برای معرفی در این مراسم یک - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گوشی هوشمند خواهد بود یا موبایل تاشو یا حتی تلویزیون هوشمند جدید.

به نظر می‌رسد مدت زمان در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم در حدود ۷۰ دقیقه است. در این زمان،‌ شیائومی - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فرصت کافی برای حداقل معرفی دو یا حتی سه محصول متفاوت را - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارد.

شیائومی که توانسته در ماه ژوئن به پرفروش ترین برند موبایل جهان تبدیل شود، توجه بسیاری از کاربران - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را به خود جلب کرده - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و رویداد آتی این - تعمیرات لباسشویی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شرکت نیز مورد توجه بسیاری قرار دارد تا ببینند این برند چینی چه محصولات جدیدی را به سبد خود اضافه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone