🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11182.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آمازون با همکاری Affirm قابلیت پرداخت قسطی را فراهم می‌کند

قابلیت پرداخت قسطی از روز جمعه در اختیار شماری از مشتریان آمریکایی آمازون قرار گرفته. کاربران با این ویژگی می‌توانند خریدهای بیشتر از ۵۰ دلار را به‌صورت قسطی در چند ماه به این شرکت پرداخت ...

قابلیت پرداخت قسطی از روز جمعه در اختیار شماری از مشتریان آمریکایی آمازون قرار گرفته. کاربران با این ویژگی می‌توانند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - خریدهای بیشتر از ۵۰ دلار را به‌صورت قسطی در چند ماه به این شرکت پرداخت کنند. قابلیت پرداخت قسطی در ماه‌های آینده برای کاربران سایر کشورها هم عرضه می‌شود.

آمازون و Affirm در بیانیه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - مشترکی اعلام کردند که مدتی است آزمایش این ویژگی را برای برخی کاربران برگزیده آغاز کرده‌اند. البته مشخص نیست که در حال حاضر چند نفر به این ویژگی دسترسی دارند. آمازون می‌گوید در زمان انتخاب Affirm به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - این نکته توجه داشته که هیچ هزینه متاخر یا مخفیانه در کار نیست.

یکی از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - سخنگویان آمازون - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - در ایمیلی می‌گوید کاربران برای استفاده از این سرویس باید حساب اعتباری خود را برای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - بررسی در اختیار این شرکت قرار دهند. سپس با توجه به سوابق عملکرد اعتباری کاربر و مبلغ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - خریدشان می‌توانند به گزینه‌هایی برای پرداخت قسطی دسترسی پیدا کنند. این گزینه‌ها ممکن است در اقساط ۳ تا ۴۸ ماهه با نرخ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - بهره سالانه ۰ تا ۳۰ درصدی ارائه شوند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان

قابلیت پرداخت قسطی برای شرکتی مانند آمازون بسیار منطقی به نظر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - می‌رسد و حتی شاید بتوان پیاده‌سازی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - آن را کمی دیر تلقی کرد. بسیاری از برندها و خرده‌فروشان در حال حاضر چنین ویژگی‌هایی دارند و خود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - Affirm هم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - به بیش از ۱۲ هزار خرده‌فروش از جمله والمارت خدمت‌رسانی می‌کند.

«اریک مورس»، معاون ارشد فروش Affirm می‌گوید: «ما با همکاری آمازون شفافیت، پیش‌بینی‌پذیری و مقرون به‌صرفگی سرویس‌های Affirm را که همین امروز در دسترس قرار دارند به میلیون کاربر Amazon.com در آمریکا ارائه می‌کنیم.»

شرکت اسکوئر اخیرا کمپانی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - Afterpay را که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - همین حوزه فعالیت می‌کند، به مبلغ ۲۹ میلیارد دلار خریداری کرد. چندی قبل در گزارشی اعلام شده بود که اپل هم در حال کار روی قابلیتی به نام Apple Pay Later است که با همکاری شرکت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - گلدمن ساکس به کاربران اجازه می‌دهد نه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر خرمدره استان زنجان - تنها محصولات اپل بلکه تمامی خریدهای خود را به‌صورت قسطی انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone