🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28863.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پهپاد کمکی نیروی هوایی آمریکا اولین پرواز خود را با موفقیت پشت سر گذاشت

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا یک پهپاد پیشرفته به نام XQ58-A Valkyrie را برای اولین بار روانه آسمان کرده و این پهپاد کمکی مخصوص جت‌های جنگی، اولین ماموریت آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته ...

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا یک پهپاد پیشرفته به نام XQ58-A Valkyrie را برای اولین بار روانه آسمان کرده و این پهپاد کمکی مخصوص جت‌های جنگی، اولین ماموریت آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

نحوه‌ی عملکرد این پهپاد کمکی بسیار شبیه به مفهومی است که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - پیش از این، تنها در بازی‌های کامپیوتری مشاهده کرده بودیم. این پهپاد در مواقع مورد نیاز به کمک یک خلبان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - و جت جنگی‌اش می‌آید و به مبارزه با دشمن می‌پردازد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - یا اینکه سعی می‌کند با قرار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - دادن خود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - در برابر آتش دشمن، از خلبان محافظت کند.

آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی ارتش ایالات متحده با همکاری سیستم‌های هوایی بدون سرنشین کریتوس، این پهپاد کمکی را طراحی کرده. این پهپاد در واقع یک پلتفرم ارزان نسبت به جت‌های جنگی ۱۰۰ میلیون دلاری به حساب می‌آید که می‌توان از آن برای مبارزه مستقیم در جنگ‌های هوایی یا نقش‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - نظارتی در میدان جنگ استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران

این پهپاد کمکی ۲ تا ۳ میلیون دلاری توسط خلبان جت کنترل می‌شود و این خلبان می‌تواند از یک یا چند پهپاد استفاده کند و با کنترل آنها، موقعیت و تسلط خود بر جنگ‌های هوایی را بهبود بخشد. این پهپاد‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند بمب‌های کم حجمی را حمل کنند، قابلیت پرتاب - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - شدن توسط یک راکت نیز برایشان در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - نظر گرفته شده و قادرند با سرعت مافوق صوت پرواز کنند.

این نمونه اولیه چند روز پیش اولین پرواز آزمایشی خود را بر فراز منطقه حفاظت شده یوما در ایالت آریزونا با موفقیت به اتمام رساند و قرار است ۴ ماموریت آزمایشی دیگر را هم پشت سر بگذارد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران

متخصصین اعلام کرده‌اند این پهپاد طی پرواز ۷۶ دقیقه‌ای خود دقیقاً همانطوری که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - انتظار می‌رفت عمل کرده و مشکلی برای باتری یا سیستم‌هایش بوجود نیامده است.

بر اساس گزارش New Atlas، این پهپاد می‌تواند چندین بمب - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - هوشمند را با خود حمل کند و برد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - ۴۰۰۰ کیلومتری دارد. این در حالی است که این رقم در جت‌های جنگی فالکن F-16 و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - رپتور F-22 به ترتیب به ۴۲۰۰ و  ۳۰۰۰ کیلومتر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone