🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13997.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت استفاده از واتس‌اپ به صورت همزمان در چند دستگاه احتمالا مطابق انتظار نخواهد بود

با وجودی که گفته شده بود واتس‌اپ در حال آماده‌سازی قابلیت پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف است. اکنون جزئیات جدیدی از این ویژگی مشخص شده است که مطابق ...

با وجودی که گفته شده بود واتس‌اپ در حال آماده‌سازی قابلیت پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف است. اکنون جزئیات جدیدی از این ویژگی مشخص - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - شده است که مطابق انتظار کاربران نخواهد بود و این قابلیت تنها به یک دستگاه ختم خواهد شد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت «WABetaInfo» که اخبار مربوط به اپلیکیشن واتساپ رو منعکس می‌کند، قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ به نسخه دسکتاپ، نسخه وب و نمایشگر هوشمند فیسبوک پورتال محدود می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد حداقل در نسخه اولیه این ویژگی نمی‌توانید از یک - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف پشتیبانی کنید. به نظر می‌رسد فیسبوک با این حرکت یک بار دیگر به گسترش نظارت‌های خود در تمام پلتفرم‌ها اشاره می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان

در گزارش جدید منتشر شده، نحوه عملکرد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - این ویژگی به این صورت توضیح داده شده که کاربران باید دستگاه‌های ثانویه خود را جداگانه به اپلیکیشن اصلی روی گوشی متصل کنند.

باید اضافه کرد در صورتی که کاربران از جدیدترین نسخه اپلیکیشن واتساپ روی گوشی موبایل خود استفاده کنند، می‌توانند تماس و پیام‌های دریافتی روی نسخه دسکتاپ، نسخه وب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - یا نمایشگر هوشمند فیسبوک پورتال را نیز دریافت کنند.

هم اکنون نسخه‌های دسکتاپ، وب و اپلیکیشن واتساپ در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - دسترس کاربران قرار دارد و برای استفاده از آن نیاز است تا گوشی موبایل شما با اپلیکیشن واتساپ اتصال اینترنت فعالی داشته باشد. در این روش اساسا فقط پیام‌ها و چت‌های کاربران از گوشی موبایل به دسکتاپ یا وب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - منتقل می‌شود.

طبق گزارش جدید، پشتیبانی از یک حساب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف احتمالا طی چند ماه آینده ابتدا به صورت نسخه بتا و البته برای تعدادی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - محدودی از کاربران فعال می‌شود. انتظار می‌رود که فیسبوک در آینده‌ای نه چندان دور قابلیت پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در گوشی دیگر را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کند. به هر حال، واتساپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود و این قابلیت‌ها که برخی رقبا مانند تلگرام از آن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - بهره‌مند هستند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - باید از مدت‌ها پیش وارد چنین پلتفرم عظیمی شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone