🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11291.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوی مفهومی از گوشی تاشوی آیفون فلیپ اپل [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «ConceptsiPhone» ویدیویی از طراحی مفهومی گوشی تاشو آیفون با نام احتمالی «آیفون فلیپ» به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دستگاه مذکور با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ مجهز به تاچ آیدی و ...

کانال یوتیوب «ConceptsiPhone» ویدیویی از طراحی مفهومی گوشی تاشو آیفون با نام احتمالی «آیفون فلیپ» به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دستگاه مذکور با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ مجهز به تاچ آیدی و فیس آیدی زیر نمایشگر است.

با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - وجودی که بسیاری از طرفداران اپل منتظر رویداد رونمایی آیفون ۱۳ هستند و انتظار می‌رود این دستگاه نسبت به نسل قبلی با پیشرفت‌های قابل‌توجهی عرضه شده و دارای پردازنده سریعتر، دوربین باکیفیت‌تر و بهتر و ناچ کوچک‌تر باشد، اما درنهایت آیفون ۱۳ دستگاهی تکامل‌یافته‌تر نسبت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - به نسخه قبلی محسوب می‌شود و محصولی کاملاً جدید و انقلابی نیست. اما ظاهراً - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - اپل نیز قصد دارد دستگاهی انقلابی از نظر طراحی رونمایی کند.

 به‌تازگی در کانال یوتیوب ConceptsiPhone ویدیوی مفهومی گوشی تاشوی آیفون با نام آیفون فیلیپ منتشر شده که طراحی و ظاهر آن شبیه به گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ است؛ اما اندازه کوچک‌تری نسبت به این گوشی دارد. گوشی تاشوی مفهومی آیفون که در این ویدیو نمایش داده دارای حسگر تشخیص چهره Face ID و حسگر اثرانگشت Touch ID در زیر نمایشگر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - است.

مشخص نیست که آیا واقعا گوشی تاشوی آیفون تولید و عرضه می‌شود یا نه؛ اما شواهدی وجود دارد که با استناد به آن‌ها می‌توان گفت این گوشی در آینده عرضه خواهد شد؛ زیرا طبق اطلاعات منتشرشده در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - چند گزارش، اپل تحقیق و بررسی در مورد فناوری های مرتبط - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - گوشی‌های تاشوی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - را آغاز کرده و چند پنتنت نیز در مورد فناوری‌های مرتبط با گوشی‌های تاشو ثبت کرده و حتی چند نمایشگر تاشو و منعطف نیز از سامسونگ خریده است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس

البته این احتمال وجود دارد که گوشی تاشوی آیفون که در آینده عرضه می شود، اصلاً شبیه به مدل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - مفهومی نمایش داده شده در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - این ویدیو نباشد. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - طبق اطلاعات منتشر شده در یک منبع افشا کننده اطلاعات، گوشی تاشوی آیفون دارای نمایشگر دو قسمتی است که دو قسمت آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - با یک لولای فلزی به یکدیگر وصل می‌شوند و زمانی که گوشی باز می‌شود، نمایشگر یک تکه می‌شود و درست مانند نمایشگرهای معمولی به نظر می‌رسد. درضمن این گوشی که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - هنوز وجود خارجی ندارند، به‌صورت عمودی تا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آباده استان فارس - می‌شود نه افقی.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاویش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ تعمیرچی آیا روستای بهمن آباده اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در روستای بهمن شهر آباده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone