🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11282.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل سیاست پرداخت درون برنامه‌ای خود را به نفع برخی توسعه دهندگان تغییر می‌دهد

در حالی که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اپل همچنان معتقد هستند تغییرات جدید اپ استور مشکلی را حل نکرده، به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها قصد دارند دست به تغییر جدیدی بزنند. به موجب تصمیم اپل برخی اپلیکیشن‌ها مانند ...

در حالی که توسعه‌دهندگان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان - اپلیکیشن‌های اپل همچنان معتقد هستند تغییرات جدید اپ استور مشکلی را حل نکرده، به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها قصد دارند دست به تغییر جدیدی بزنند. به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان - موجب تصمیم اپل برخی اپلیکیشن‌ها مانند نتفلیکس و اسپاتیفای در هنگام ثبت نام می‌توانند کاربران را به وب‌سایت خود منتقل کرده و با این روش سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اپل و ۳۰ درصد کارمزد آن را دور - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان - بزنند.

اپل در بیانیه مطبوعاتی خود ادعا می‌کند که با این اقدام به تحقیقات کمیسیون تجارت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان - عادلانه ژاپن پایان می‌دهد و در حال حاضر این تصمیم فقط برای دسته‌ای از اپلیکیشن‌ها مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و Hulu ارائه می‌شود.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان

کمیسیون تجارت عادلانه ژاپن نیز در بیانیه مطبوعاتی خود این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان - توافق را تایید کرده و گفته است که اقدام اپل اتهام «نقض قانون ضد انحصار» را از بین می‌برد. این کمیسیون که از سال ۲۰۱۶ تحقیقات خود را درباره اپل شروع کرده تعهد دارد تا سه سال آینده وضعیت سالانه شفافیت اپلیکیشن‌ها را گزارش کند.

در حال حاضر اگر اشتراک نداشته باشد، اپلیکیشن‌های نتفلیکس و اسپاتیفای در iOS کاربردی نخواهند داشت. هر دوی آن‌ها در این شرایط شامل صفحه ورود به سیستم می‌شود و هیچ گزینه‌ای برای پیوند به وب‌سایت در آن‌ها وجود ندارد. از طرفی دیگر اپلیکیشن کیندل آمازون صفحه ایجاد حساب کاربری جدید را داخل اپلیکیشن خود ارائه کرده است اما اجازه خرید را به کاربران نمی‌دهد و برای خرید کتاب یا اقلام دیگر باید به مرورگر گوشی خود مراجعه کنید.

اپل با ادعا جدید خود به توسعه‌دهندگام اپلیکیشن‌های یاد شده اجازه می‌دهد که لینک وب‌سایت خود را به اشتراک بگذارند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان - تا کاربران بتوانند حساب کاربری خود - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان - را ایجاد و مدیریت کنند. اپل همچنین عنوان می‌کند که به توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن‌ها کمک خواهد کرد تا از کاربران در هنگام انتقال به وب‌سایت خارجی برای خرید محافظت کند. با این وجود به نظر غول فناوری مستقر در کالیفرنیا دستورالعمل‌های خاصی برای نحوه نمایش این لینک‌ها ارائه خواهد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بیجار استان کردستان - کرد. همچنین هنوز مشخص نیست که توسعه‌دهندگان بتوانند قیمت‌گذاری خود را نیز در این روش اعلام کنند.

در همین رابطه، پارلمان کره جنوبی در این هفته لایحه‌ای تحت عنوان «قانون ضد گوگل» (Anti-Google law) را تصویب کرد که به موجب آن ساختار پرداخت توسعه‌دهندگان به فروشگاه‌های اپلیکیشن گوگل و اپل تغییر می‌کند و غول‌های فناوری باید امکان استفاده از سیستم‌های پرداخت جایگزین را برای آن‌ها فراهم کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone