🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11293.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تاییدیه 3C چین از ظرفیت باتری گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا خبر می‌دهد

با توجه به مستندات مربوط به پایگاه داده 3C چین،‌ انتظار می‌رود گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا به ترتیب با باتری ۴۵۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت به بازار عرضه شوند. گزارش‌های قبلی نیز ...

با توجه به مستندات مربوط به پایگاه داده 3C - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - چین،‌ انتظار می‌رود گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا به ترتیب با باتری ۴۵۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - به بازار عرضه شوند. گزارش‌های قبلی نیز ظرفیت مشابهی را برای دستگاه‌های مذکور تایید می‌کرد.

طبق شواهد ارائه شده، گلکسی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - S22 پلاس با شماره مدل EB-BS906ABY از باتری ۴۳۷۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد که در در برگه مشخصات با همان ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت معرفی خواهد شد. گلکسی S21 پلاس به عنوان نسل قبل از باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - که با این وجود ظرفیت باتری نسل جدید پرچمدار سامسونگ ۳۰۰ میلی آمپر ساعت کاهش پیدا کرده است. برای گلکسی S22 اولترا نیز باتری با شماره مدل EB-BS908ABY ذکر شده است که احتمالا مانند گلکسی S21 اولترا ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم

مشخصات نسخه استاندارد گلکسی S22 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - هنوز مشخص نشده است اما طبق - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - اطلاعاتی که از طریق حساب کاربری Ice Universe پیشتر به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - اشتراک گذاشته شده بود،‌ از باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی خبر داده است که مجددا نسبت به نسل قبل خود ظرفیت پایین‌تری را نشان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - می‌دهد.

گفته می‌شود که سامسونگ در حال آزمایش پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات برای سری پرچمدار S22 است. غول فناوری کره‌ای تاکنون گوشی‌های خود را سرعت شارژ بیشتر از ۴۵ وات روانه بازار نکرده و سری S21 نیز با پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - از شارژ سریع ۲۵ وات عرضه شده بودند. با این وجود انتظار می‌رود گلکسی S22 اولترا از شارژر ۶۵ واتی با شماره مدل EP-TA865 برخوردار باشد.

البته باید توجه کرد که اکنون اکثر پرچمدارهای بازار بدون شارژ به فروش می‌رسند و خبری از آداپتور درون جعبه آن‌ها نیست که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - می‌توان به سری گلکسی S21 و آیفون ۱۲ اشاره کرد. بنابراین کاربران مجبور به خرید شارژر بطور جداگانه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - هستند.

همچنین چند وقت پیش شیائومی از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی رونمایی کرد که احتمالا سال آینده تجاری می‌شود. اوپو هم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دستجرد استان قم - اخیرا فناوری شارژ سریع جدیدی را معرفی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone