🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11309.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر و مشخصات گوپرو هیرو ۱۰ بلک افشا شد: سنسور دوربین جدید و چیپ سریع‌تر

گوپرو هیرو ۹ بلک یک اکشن کمرا کامپکت باکیفیت است که طرفداران زیادی دارد، اما تقریبا یکسال از ورودش به بازار می‌گذرد و گوپرو باید نسل جدیدش را روانه بازار کند. حالا مشخصات و همچنین ...

گوپرو هیرو ۹ بلک یک اکشن کمرا کامپکت باکیفیت است که طرفداران زیادی دارد، اما تقریبا یکسال از ورودش به بازار می‌گذرد و گوپرو باید نسل جدیدش را روانه بازار کند. حالا مشخصات و همچنین تصاویر گوپرو هیرو ۱۰ بلک به اینترنت راه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - پیدا کرده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - که ما را با آن آشنا می‌کند.

طبق اطلاعات وب‌سایت WinFuture، گوپرو برای دوربین جدیدش از سنسور دوربین جدید و بهبودیافته، چیپ سریع‌تر و همچنین لرزشگیر بهتر برای فیلم‌برداری استفاده می‌کند.

سنسور دوربین بجای ۲۰ مگاپیکسلی گوپرو هیرو ۹ بلک، به ۲۳ مگاپیکسل افزایش پیدا می‌کند که - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - نتیجه‌اش ثبت تصاویر شفاف‌تر با جزئیات - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - بالاتر خواهد بود. این سنسور همچنین می‌تواند ویدیوهای 5.3K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - 4K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه بگیرد. علاوه بر این، خریداران دوربین جدید گوپرو می‌توانند ویدیوهای اسلوموشن ۲۴۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 2.7K هم ضبط کنند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان

در کنار سنسور دوربین جدید و ارتقایافته، گوپرو هیرو ۱۰ بلک به پردازنده جدید GP2 هم مجهز خواهد شد که منجر به عملکرد سریعتر و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - قدرت پردازشی بالاتر می‌شود. این اکشن کمرا کامپکت همچنین از فناوری HyperSmooth 4.0 بهره می‌برد که لرزشگیر مشابه گیمبال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با وجود چنین پیشرفت‌هایی، کیفیت ویدیو برای لایو استریم همچنان به 1080p محدود خواهد بود و همچنین فناوری TimeWarp 3.0 برای ضبط ویدیوهای تایم لپس پیشرفتی را تجربه نخواهد کرد. این دوربین گوپرو از عکاسی RAW، قابلیت SuperPhoto و HDR و حالت وبکم پشتیبانی می‌کند.

از نظر مقاومت در برابر شرایط سخت، گوپرو هیرو ۱۰ بلک - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - تا عمق ۱۰ متری آب دوام می‌آورد. طراحی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - این محصول تفاوتی با نسل قبلی‌اش ندارد و تنها در جلوی آن از لوگوی آبی رنگ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - استفاده می‌شود. در حال - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - حاضر اطلاعی از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - قیمت و همچنین تاریخ معرفی و عرضه این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - اکشن کمرا یا دوربین ورزشی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر گلستان استان گلستان - نداریم، با این حال شاید ماه آینده میلادی از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone