🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11300.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی ۵ بازی‌ کمتر شناخته شده موبایل که باید تجربه کنید

دنیای بازی‌‌های موبایلی بسیار گسترده است و هر سال تعداد زیادی بازی منتشر می‌شوند که تنها تعداد محدودی از این لیست بلند بالا به واسطه‌ی تبلیغات و بازاریابی درست و قوی مورد توجه قرار می‌گیرند ...

دنیای بازی‌‌های موبایلی بسیار گسترده است و هر سال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - تعداد زیادی بازی منتشر می‌شوند که تنها تعداد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - محدودی از این لیست بلند بالا به واسطه‌ی تبلیغات و بازاریابی درست و قوی مورد توجه قرار می‌گیرند و به محبوبیت می‌رسند.

اما این به آن معنی نیست که بازی‌‌های موبایلی غیرمحبوب بی‌کیفیت هستند یا ارزش تجربه کردن ندارند، بنابراین در این مطلب به سراغ عناوینی رفته‌ایم که کمتر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - مورد توجه قرار گرفته‌اند اما همچنان بازی‌های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - خوبی هستند و می‌توانند برای بازیکنان سرگرم‌کننده و جذاب باشند.

Argo's Choice

  • بازی آفلاین است

بازی Argo's Choice در حقیقت یک رمان تصویری است که داستانی جنایی را روایت می‌کند و بازیکنان در آن نقش فردی به نام آرگو را برعهده دارند که یک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - کارآگاه بازنشسته است اما هنوز - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - در صحنه حضور دارد و پرونده‌های مختلف را حل می‌کند.

او در جدیدترین پرونده‌اش وارد ماجرای یک جرم پیچیده شده و مجبور است مخفیانه با مظنونین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - رابطه‌ی دوستانه برقرار کند تا سرنخ‌ها را کشف - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - کند. داستان بازی پیچیدگی‌های ظریفی دارد و گاها شما را در معرض تصمیم‌های سخت و دوراهی‌های اخلاقی قرار می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌توانند زندگی یک شخصیت را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - زیر و رو کنند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی

Argo's Choice

سازنده: Buff Studio Co.Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 135/55 مگابایت زبان:

Ancestor‏

  • بازی آفلاین است

بازی Ancestor‏ یک پلتفرمر آرکید است که بدون هیچ توضیحی شما را به یک سرزمین ناشناخته می‌برد و شما باید کم کم اطرافتان را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - کشف کنید، با دشمنان روبرو شوید و امتیاز بگیرید. روند پیشرفت بازی سریع است - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - و اتفاقات مختلف می‌توانند به راحتی شما را غافلگیر کنند، بنابراین باید سرعت عمل بالایی داشته - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - باشید.

گیم‌پلی در طی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - بازی تغییر زیادی ندارد اما وجود باس فایت‌ها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - و چالش‌های مختلف باعث می‌شوند که در دور تکرار گیر نیفتید. از طرفی هم سطح سختی بازی متغیر است و هر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - چه مدت بیشتری را در بازی حضور پیدا کنید با چالش‌های سخت‌تری روبرو می‌شوید.

Ancestor‏

Ancestor‏

سازنده: SuperMegaQuest Inc. قیمت: رایگان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 134.1/68 مگابایت زبان:

Life Gallery‏

  • بازی آفلاین است

بازی Life Gallery‏ در سبک ترسناک ساخته شده اما داستان آن لایه‌های روانشناختی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - عمیقی دارد و مفاهیم عمیقی را به چالش می‌کشد. شما در یک گالری نقاشی هستید که هر بوم نقاشی آن داستانی مرموز و تاریک را روایت می‌کند و شما را با خانواده‌ای غیرعادی آشنا می‌کند.

این خانواده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - رازهای وحشتناکی را با خود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - به دوش می‌کشد و شما باید از تراژدی‌های هر یک از افراد سر در بیاورید تا بتوانید پازل پر رمز و راز این داستان را حل کنید. این بازی یکی از بهترین بازی‌‌های موبایلی در سبک ترسناک است - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - و حتی جوایزی هم دریافت کرده اما هرگز به شهرت چندانی نرسید.

Life Gallery‏

Life Gallery‏

سازنده: 751Games Co., Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 578.4/148 مگابایت زبان:

Dear My Cat

  • بازی آفلاین است

بازی Dear My Cat یک شبیه‌ساز است که در آن باید از یک گربه مراقبت کنید و به جای او زندگی کنید. بازی گرافیک سه بعدی دارد و نسبت به عنوان‌های مشابه تجربه‌ی متفاوتی به بازیکنان می‌دهد. این گربه در یک جزیره زندگی می‌کند بنابراین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - گسترش جزیره هم برعهده‌ی شماست.

با پیشرفت بازی، حیوانات بیشتری در دسترس قرار می‌گیرند و می‌توانید به مکان‌های جدید بروید. موسیقی پس - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - زمینه و داستان بازی یک تجربه‌ی کاملا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - آرامش‌بخش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - را برایتان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - رقم می‌زنند که می‌تواند کمی از اضطراب زندگی مدرن را از شما دور کند.

Dear My Cat

Dear My Cat

سازنده: FLERO GAMES Co.,Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 442.2/210 مگابایت زبان:

Grayland‏

  • بازی آفلاین است

بازی Grayland یکی از آن عناوینی است که در نگاه اول عجیب و غیرمنطقی به نظر می‌رسد اما پس از اینکه کمی در آن وقت می‌گذرانید، متوجه می‌شوید که فضای خاکستری و آبی بازی چه روایتی را به همراه دارد.

بازی شما را در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - نقش یک پرنده قرار می‌دهد که می‌تواند به راحتی در محیط اطرافش پرواز کند و سر از کار بقیه دربیاورد. اطراف شما پر از موجودات عجیبی است که برخی دوست و برخی دشمن هستند و شما باید راز دشمنان را کشف کنید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - تا به دوستانتان کمک کنید.

Grayland‏

Grayland‏

سازنده: 1DER Entertainment s.r.o قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر دلیجان استان مرکزی - درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 109.3/55 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone