🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11279.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از اولین حسگر دوربین موبایل ۲۰۰ مگاپیکسلی جهان رونمایی کرد

سامسونگ از «ایزوسل HP1»، اولین سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی موبایل جهان در کنار حسگر «ایزوسل GN5»، اولین سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بازار مجهز به فناوری فوکوس خودکار «Dual Pixel Pro» رونمایی کرد. ایزوسل HP1 بیشترین وضوح تصویر ...

سامسونگ از «ایزوسل HP1»، اولین سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی موبایل جهان در کنار حسگر «ایزوسل GN5»، اولین سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بازار مجهز به فناوری فوکوس خودکار «Dual Pixel Pro» رونمایی کرد.

ایزوسل HP1 بیشترین وضوح تصویر را در تاریخ توسعه حسگر موبایل سامسونگ ارائه می‌دهد. حسگرهای جدید سامسونگ با فناوری ترکیب کردن پیکسل‌ها (پیکسل باینینگ) می‌توانند خروجی با کیفیت‌تری را براساس نور محیطی ارائه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گالیکش استان گلستان - بدهند.

ایزوسل HP1 حسگری در ابعاد ۱/۱.۲۲ اینچی با اندازه پیکسل ۰/۶۴ میکرومتر است. فناوری جدید «ChameleonCell» این سنسور براساس نور محیطی، دو حالت ترکیب پیکسل ۲ در ۲ یا ترکیب پیکسل ۴ در ۴ را ارائه می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گالیکش استان گلستان

در حالت پیکسل باینینگ ۲ در ۲، این حسگر جدید سامسونگ می تواند تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی را با پیکسل‌‌های ۱.۲۸ میکرومتر ارائه دهد. در حالت ترکیب پیکسل ۴ در ۴ نیز این حسگر جدید سامسونگ تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی را با اندازه پیکسل ۲.۶۵ میکرومتر ارائه می‌دهد.

همچنین ایزوسل HP1 از تصویربرداری ویدیویی 8K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و همچینن فیلمبرداری 4K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و میدان دید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گالیکش استان گلستان - نسبتا وسیعی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گالیکش استان گلستان - پشتیبانی می‌کند. سامسونگ توضیحی در مورد فناوری فوکوس خودکار به کار گرفته شده در این سنسور مطرح نکرده است.

ایزوسل GN5، حسگر دیگری است که توسط کره‌ای‌ها معرفی شده و که در واقع اولین سنسور دوربین 50 - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گالیکش استان گلستان - مگاپیکسلی موبایل جهان مجهز به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گالیکش استان گلستان - فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel Pro برای فوکوس خودکار در تمام - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گالیکش استان گلستان - جهت است. ایزوسل GN5‌ درواقع سنسور ۱/۱.۵۷ اینچی با اندازه پیکسل یک میکرومتری است که از ترکیب پیکسل ۲×۲ پیکسل برای تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی در شرایط کم نور پشتیبانی می‌کند. این حسگر همچنین از فناوری FDTI برای جذب هرچه بیشتر نور برای هر پیکسل و کاهش نویز بهره می‌برد. حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ از تصویربرداری ویدیویی 8K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و همچنین فیلمبرداری 4K با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone