🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11271.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن بشقاب‌؛ لاغری با کالری شماری

تناسب اندام موضوعی است که هر فرد حداقل یک بار به آن فکر کرده است اما در این میان افرادی هستند که برای رسیدن به تناسب اندام و تنظیم وزن خود تلاش می‌کنند. برای این ...

تناسب اندام موضوعی است که هر فرد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - حداقل یک بار به آن فکر کرده است اما در این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - میان افرادی هستند که برای رسیدن به تناسب اندام و تنظیم وزن خود تلاش می‌کنند. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارند اما یکی از رایج‌ترین روش‌ها کالری شماری است که حالا با اپ‌هایی مثل اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - بشقاب امکان پذیر است.

میزان کالری مورد نیاز هر فرد منحصر به فرد است و به عوامل مختلفی مثل وزن، قد و جنسیت بستگی دارد به همین دلیل مانند تمام کالری شمارهای دیگر، به محض ورود به برنامه از شما خواسته می‌شود تا یک پروفایل بسازید و اطلاعات لازم را در آن وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان

پس از تکمیل پروفایل، شاخص توده‌ی بدنی و تحلیل وزنی شما روی صفحه، نمایش داده می‌شود تا بتوانید برای قدم بعدی تصمیم بگیرید و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - مشخص کنید که می‌خواهید وزن خود را کاهش و افزایش دهید یا وزن فعلی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - را حفظ کنید.

اگر می‌خواهید صرفا میزان و نوع غذای مصرفی در روز را ثبت کنید، می‌توانید به صورت رایگان از اپ استفاده کنید اما برای تعیین وزن هدف و محاسبه‌ی کالری باید اشتراک ماهیانه یا سالیانه تهیه کنید.

خرید اشتراک علاوه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - بر امکان تعیین وزن هدف به شما اجازه می‌دهد تا غذا و فعالیت‌های دلخواه خود را اضافه کنید، به آموزش‌های آشپزی رژیمی، مقالات آموزشی، تمرینات ورزشی و بروزسانی‌های غذایی دسترسی داشته باشید و تبلیغات را هم حذف می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان

اشتراک ماهیانه ۶ هزار تومان، اشتراک سه ماهه ۱۵ هزار تومان و اشتراک سالیانه ۴۰ هزار تومان قیمت دارند که می‌توان گفت مناسب است اما ممکن است با وجود اپلیکیشن‌هایی که این امکانات را به صورت رایگان ارائه می‌دهند، برای کاربران چندان منطقی نباشد. ضمنا خبری از اشتراک رایگان در شروع کار با اپ نیست که با توجه به هزینه‌ی کم اشتراک ماهیانه قابل توجیه است.

اپلیکیشن بشقاب علاوه بر شمردن کالری‌ها، تحلیلی از درشت مغذی‌ها (کربوهیدرات، چربی و پروتئین) به شما ارائه می‌دهد که کمک می‌کند علاوه بر مقدار غذای مصرفی، نوع - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - غذا را هم به مرور اصلاح کنید. این اپ میزان آبی که در روز می‌نوشید را هم ثبت می‌کند و یادآور خوبی برای این است که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - در طی روز آب کافی بنوشید.

اپلیکیشن بشقاب امکان قدم‌ شماری هم دارد که تعداد گام‌ها، مدت زمان پیاده‌روی، طول مسیر به کیلومتر و سرعت شما را نمایش می‌دهد. متاسفانه قدم شمار برنامه با تنظیمات پیش فرض به درستی کار نمی‌کند و حتما باید به صورت دستی تنظیمات را تغییر دهید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان

یکی از امکانات بسیار خوب این اپ، ثبت روند پیشرفت است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در بازه‌های زمانی مختلف وزن خود را ثبت کنند و عکسی از خود در همان زمان را آپلود کنند، بنابراین در طی گذشت زمان می‌توانند تغییرات خود را به صورت عینی ببینند و مقایسه کنند.

در کل می‌توان گفت که اپلیکیشن بشقاب به عنوان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - یک اپ کالری شمار عملکرد رضایت‌بخشی دارد اما لیست غذاهای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان - آن نیاز به ارتقا دارد و هنوز باید غذاهای بیشتری به آن افزود شوند و به عنوان یک اپ قدم شمار هم قطعا نیاز به بهبود دارد تا محاسبات دقیق‌تری ارئه بدهد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریمان استان خراسان

بشقاب

سازنده: شرکت پیشرو سامانه آراد قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: undefined حجم: 8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone