🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11283.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار جزئیات تازه‌ای از آسیب‌پذیری واتس‌اپ که دور زدن رمزگذاری سرتاسری را ممکن می‌کرد

با وجودی که واتس‌اپ ادعا می‌کند رمزگذاری سرتاسری مانع دسترسی به اطلاعات حساسی از جمله محتوای چت‌ها می‌شود، اما موسسه «CPR» ضمن انتشار جزئیات آسیب پذیری اخیر این برنامه، تایید می‌کند این فناوری نتوانسته مانع ...

با وجودی که واتس‌اپ ادعا می‌کند رمزگذاری سرتاسری مانع دسترسی به اطلاعات حساسی از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - جمله محتوای چت‌ها می‌شود، اما موسسه «CPR» ضمن انتشار جزئیات آسیب پذیری اخیر این برنامه، تایید می‌کند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - فناوری نتوانسته مانع نفوذ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - هکرها شود.

آبان ماه سال گذشته CPR از آسیب پذیری امنیتی در پیام رسان محبوب واتس‌اپ خبر داد. هرچند این مشکل توسط واتس‌اپ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - بعد از گذشت چند ماه و اوایل سال جاری میلادی برطرف شد، اما - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - اکنون این تیم تحقیقاتی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - با تاکید بر این موضوع که هکرها توانسته‌اند رمزگذاری سرتاسری را از طریق این آسیب پذیری دور بزنند، جزئیات بیشتری در مورد آن منتشر کرده است.

واتس‌اپ در ادامه با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید آسیب پذیری مذکور که امکان مشاهده تمامی چت‌ها را برای هکرها فراهم می‌کند، از CPR برای تهیه گزارش - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - و هشدار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - نسبت به این باگ امنیتی تشکر کرد. هرچند این شرکت درنهایت ادعا می‌کند رمزگذاری سرتاسری این برنامه امنیت لازم را دارد، با این وجود محققان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - CPR نظر دیگری دارند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران

اگرچه دسترسی به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - اطلاعات حساس کاربران اعم از محتوای تمامی چت‌‌ها از طریق این آسیب پذیری فرآیندی چند مرحله‌ای است و پیچیده‌ به نظر می‌رسد، اما در حقیقت به راحتی قابل انجام است و محققان CPR نیز در فرآیند بررسی این آسیب پذیری، بدون مشکل خاصی توانستند به چنین اطلاعاتی دست پیدا کنند.

در این فرآیند برای آنکه هکر بتواند به اطلاعات چت‌های کاربر دسترسی پیدا کند، ابتدا لازم است از طریق قابلیت پیوست تصویر، عکسی را برای کاربر مورد نظر خود که قصد هک - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - کردن اطلاعات او - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - را دارد، ارسال کند. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - معمولا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - هکرها از تصویری مخدوش یا تار برای این کار استفاده می‌کنند. وب‌سایت CPR نمونه‌ای از این تصویر را به اشتراک گذاشته است.

در قدم بعدی کاربر مجبور می‌شود تصویری که با فیلترهای واتساپ دستکاری شده را - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - برای فرستنده اول که همان هکر است ولی وی از هویت هکر بودن فرستنده بی‌خبر است، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - مجددا ارسال کند. با ارسال تصویر، فرستنده یعنی همان هکر می‌تواند از آسیب - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - پذیری مربوطه استفاده کرده و به اطلاعات حساس کاربر اعم از محتوای چت‌ها دسترسی داشته باشد.

این سناریو با وجودی که ظاهرا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - مراحل پیچیده‌ای دارد،‌ اما اجرای آن می‌تواند ساده باشد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - و هکر می‌‌تواند به راحتی کار را پیش ببرد. تیم تحقیقاتی CPR فیلترهای مختلفی را روی فایل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - تصویر ارسال شده امتحان کرده‌اند. آنچه روشن - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - است، رمزگذاری سرتاسری در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - روش قابل دور زدن است و اطلاعات حساس کاربر در دسترس هکرها قرار می‌گیرد.

موسسه تحقیقاتی CPR در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ در مورد این آسیب پذیری به واتس‌اپ هشدار داد و این باگ امنیتی اوایل سال جاری برطرف شد. در حال حاضر نسخه 2.21.1.13 واتس‌اپ چنین باگ امنتیتی ندارد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران - و مشکل برطرف شده است.

- تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بابل استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
تعمیرچی آیا دور و بر شهرک طالقانی بابل سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در شهرک طالقانی شهر بابل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone