🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11287.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر با هدف محدود کردن پاسخ‌های آزاردهنده قابلیت Safety Mood را آزمایش می‌کند

توییتر ویژگی جدیدی به نام «Safety Mode» را با هدف توجه به سلامت روان کاربران و محدود کردن پاسخ‌های آزاردهنده آزمایش می‌کند. این قابلیت در حال حاضر تنها در دسترس برخی کاربران توییتر قرار دارد. ...

توییتر ویژگی جدیدی به نام «Safety Mode» را با هدف توجه به سلامت روان کاربران و محدود کردن پاسخ‌های آزاردهنده آزمایش می‌کند. این قابلیت در حال حاضر تنها در دسترس برخی کاربران توییتر قرار دارد.

کاربرانی که پاسخ‌های آزاردهنده یا توهین‌آمیزی را در توییتر دریافت می‌کنند، می‌توانند با فعال کردن ویژگی Safety Mode از دریافت چنین پیام‌هایی به صورت خودکار جلوگیری کنند. توییتر در پست وبلاگ خود می‌گوید این قابلیت جدید با در نظر گرفتن محتوای توییت و ارتباط بین نویسنده و پاسخ‌دهنده، احتمال مشارکت و درگیری بین افراد را ارزیابی می‌کند. کاربرانی که توسط این ویژگی مسدود شده‌اند، دیگر نمی‌توانند حساب کاربری مربوطه را دنبال کنند و توییت‌های آن اکانت را مشاهده کنند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان

البته در این حالت، کاربران حداقل تا هفت روز مسدود خواهند بود و حساب‌های آن‌ها در قسمت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - مخصوص به ویژگی Safety Mode نشان داده خواهد شد. حساب‌هایی که توسط کاربر اصلی دنبال می‌شوند نیز به صورت خودکار مسدود نخواهند شد.

توییتر ادعا می‌کند که برای توسعه حالت جدید با متخصصان مورد اعتماد خود که در حوزه ایمنی آنلاین، سلامت روان و حقوق بشر تخصص دارند، مشورت کرده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - است. در بیانیه این پلتفرم آنلاین محبوب آمده است:

ما قصد داریم که شما از انجام مکالمات - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - سالم لذت ببرید، بنابراین با آزمایش جدید خود، تعاملات نامطلوبی که می‌توانند روی مکالمات شما تاثیرگذار باشند را محدود می‌کنیم. هدف ما این است که - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - با کاهش انتشار این نظرات، از کاربران ارسال کننده توییت بهتر محافظت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - کنیم.

توییتر هم اکنون قابلیت Safety Mood را برای برخی کاربران توییتر فعال کرده و با دریافت بازخوردهای مناسب، آزمایش خود را با افراد بیشتری ادامه خواهد داد. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - البته توییتر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - قصد دارد پیش از انتشار این قابلیت برای تمام کاربران، بهبودها و تنظیمات خاصی را برای آن لحاظ کند.

از جمله مواردی که اخیرا به پلتفرم توییتر اضافه شده بود می‌توان به Ticketed Spaces اشاره کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند برای ورود به مکالمه زنده از سایر افراد هزینه دریافت کنند. همچنین اخیرا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - مشخص شد که این شبکه اجتماعی قصد دارد قابلیت دیگری تحت عنوان «پخش مجدد» را برای Spaces ارائه کند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - تا میزبان‌ها بتوانند برنامه‌های صوتی خود را ضبط - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر فریمان استان خراسان - و در دسترس تمام کاربران قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone