🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11304.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی استفاده از قطعات چینی را در گوشی‌های جدید خود دو برابر کرده است

هواوی با هدف عبور از تحریم‌های آمریکا، استفاده از قطعات ساخت چین را در گوشی‌های هوشمند خود افزایش داده و گفته می‌شود میزان استفاده از قطعات چینی در موبایل‌های جدید دو برابر بیشتر از قبل ...

هواوی با هدف عبور از تحریم‌های آمریکا، استفاده از قطعات ساخت چین را در گوشی‌های هوشمند خود افزایش داده و گفته می‌شود میزان استفاده از قطعات چینی در موبایل‌های جدید دو برابر بیشتر از قبل شده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت «NikkeiAsia»، بیش از ۶۰ درصد قطعات مورد استفاده در تولید موبایل‌های جدید هواوی، قطعات ساخت چین هستند. از زمانی که هواوی در لیست سیاه تجاری ایالات - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان - متحده قرار گرفت، مجبور شد قطعات ساخت آمریکا را جایگزین کند. تحریم‌های آمریکا امکان استفاده از قطعات شرکت‌های آمریکایی را به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان - چینی‌ها نمی‌دهند و همین مساله مشکلات بسیاری را برای این شرکت به وجود آورد.

وب‌سایت NikkeiAsia با همکاری مرکز تحقیقاتی Fomalhaut در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان - توکیو، یکی از مدل‌های میت 40E را کالبدشکافی کردند و متوجه شدند حدود ۶۰ درصد قطعات مورد استفاده در تولید این گوشی 5G، قطعات ساخت چین هستند که افزایش دو برابری استفاده از قطعات چینی را در مقایسه با هواوی میت ۳۰، گوشی نسل قبل همین سری را نشان می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان

با وجودی که هواوی کماکان مجبور است بخشی از نیاز تراشه خود را از طریق شرکت‌های آمریکایی تامین کند، اما در مسیری قرار دارد که به خودکفایی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان - برسد.

بررسی Fomalhaut نشان می‌دهد که یکی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان - از اصلی‌ترین قطعاتی که در گوشی‌های جدید جایگزین شده، نمایشگرهای BOE هستند که جایگزین نمایشگرهای سامسونگ شده‌اند. نمایشگر دستگاه به تنهایی تقریبا ۳۰ درصد از ارزش کلی یک گوشی هوشمند را به خود اختصاص می‌دهد. علاوه بر نمایشگر، سایر قطعات ساخت چین از جمله سوئیچ آنتن، تراشه‌های کنترل قدرت و سایر قطعاتی مانند حسگر اثر انگشت و باتری نیز توسط - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان - شرکت‌های چینی تولید شده‌اند و در موبایل‌های جدید هواوی مورد استفاده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پاوه استان کردستان - قرار می‌گیرند.

باید دید این روند تا چه زمانی ادامه دارد و آیا چنین تغییراتی در کیفیت محصولات این شرکت چینی تاثیرگذار خواهد بود یا خیر. همچنین باید دید سرانجام وضعیت تحریم‌ها در مورد هواوی به چه سمت و سویی خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone